چگونه ویتامین E در رشد مو کمک می کند؟

شنبه 14 دی 1398
0:25
سورن امیری

ریزش مو یکی از مشکلی است که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم. از دست دادن تکه های مو موضوعی است که اکثر ما هر از گاهی با آن روبرو می شویم. اما در برخی موارد ریزش مو می تواند دائمی شود. ملاقات با افرادی که به شما می گویند موهای ضخیم و زیبایی دارند که به مرور زمان لاغر می شوند ، امری عادی شده است. بنابراین حقیقت موضوع باقی می ماند - اگر به موهای خود اهمیت نمی دهید ، به شما اهمیت نمی دهد.


مهار مشکل ریزش مو ساده نیست. با وجود همه راه حل هایی که ادعا می کنند مشکل را حل می کنند ، فقط تعداد معدودی وجود دارد که نتایج واقعی را نشان می دهد. ویتامین E یکی از چنین درمانی است. به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی آن ، یک داروی ایده آل در نظر گرفته شده است. این بدان معنی است که به عنوان سپر در برابر رادیکال های آزاد عمل می کند و به پوست و سلول های مو آسیب می رساند.



نام شیمیایی ویتامین E آلفا توکوفرول است. این ویتامین محلول در چربی است که دارای بسیاری از مزایای سلامتی و زیبایی مانند کاهش سرخ شدن ، خشکی و خشکی و ایجاد درخشش درخشان به موهای شما است. روغن و مکمل های ویتامین E به عنوان محصولات عالی برای مراقبت از مو محبوبیت زیادی کسب کرده اند. اما قبل از اینكه وارد این موضوع شویم ، می دانید كه ویتامین E چه چیزی را برای موهای شما مناسب می كند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم!


آیا ویتامین E برای موهای شما مناسب است؟

خلاصه- بله! همه ما می دانیم که پوست سر سالم پایه و اساس موهای سالم است. سلامت پوست سر را می توان با تعدادی موارد مانند سطح pH ، تولید روغن ، گردش خون به پوست سر و سلامت فولیکول ها تعیین کرد. ویتامین E به ایجاد تعادل در این متغیرها کمک می کند ، و از سالم بودن و قوی بودن مو جلوگیری می کند. این کار را با ارائه مزایای زیر انجام می دهد.



فواید ویتامین E برای رشد مو

1. گردش خون را بهبود می بخشد

ویتامین E به گسترش عروق خونی کمک می کند تا راحت تر حمل شود. همچنین از لخته شدن خون جلوگیری می کند و جریان صاف را تضمین می کند. این روغن هنگامی که به صورت موضعی وارد پوست سر می شود ، گردش خون را بهبود می بخشد که باعث تغذیه بهینه در فولیکول های مو می شود. همچنین با سم زدایی از آسیب های اساسی ناشی از استرس اکسیداتیو ، رشد مو را تقویت می کند. این به فولیکول ها کمک می کند تا با کارآمدتری عمل کنند و رشد مو را تقویت می کند.


2. عادی سازی سطح روغن و سطح pH

در بیشتر مواقع ، دلیل اصلی ریزش مو تولید بیش از حد روغن یا عدم تعادل در pH در پوست سر شماست. هنگامی که پوست سر شما خشک است ، غدد چربی به داخل ادرار رانده می شوند و روغن بیشتری از حد لازم تولید می کنند. روغن اضافی شروع به گرفتگی فولیکول های مو می کند و منجر به مشکلاتی مانند خارش و شوره سر می شود و سرانجام ریزش مو انجام می شود. روغن ویتامین E با تأمین رطوبت این امر را مقابله می کند و در نتیجه تعادل سطح غدد چربی های چرب بیش از حد را کاهش می دهد.


3. فعالیت آنتی اکسیدانی


ویتامین E به دلیل داشتن فعالیت آنتی اکسیدانی غنی که به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث آسیب به پوست سر و مو شما می شود کمک می کند. این باعث می شود فولیکول های شما در حین مهار تقسیم و شکستگی از آسیب جلوگیری کنند.


4. شرایط مو


ویتامین E دارای خاصیت نرم کننده قوی است. این بدان معنی است که رطوبت موجود در ساقه مو را مهر و موم می کند و آن را مطابق با شرایط نگه می دارد. ویتامین E با استفاده منظم ، خشکی را برطرف می کند و موهای شما را قوی ، صاف و براق می کند.


کمبود این ویتامین می تواند دلیلی برای سلامتی موها باشد. اما خبر خوب این است که به راحتی در بسیاری از منابع غذایی موجود است و بنابراین به راحتی می تواند در رژیم غذایی شما گنجانده شود. در زیر روش های مختلفی وجود دارد که می توانید از ویتامین E برای تقویت رشد مو استفاده کنید.



نحوه استفاده از ویتامین E برای رشد مو

1. غذاهای سرشار از ویتامین E بخورید

1. غذاهای سرشار از ویتامین EPinit بخورید

Shutterstock


این یکی از ساده ترین راه ها برای ترکیب ویتامین E در رژیم مراقبت از مو است. تغذیه داخلی در هنگام رشد مو به همان اندازه تغذیه خارجی بسیار مهم است. بنابراین مهم است که شما از غذاهای سرشار از ویتامین E استفاده کنید. بعضی از این منابع غذایی سبزیجات سبز مانند اسفناج ، مارچوبه و کلم بروکلی هستند. آجیل مانند بادام زمینی ، تخمه آفتابگردان ، فندق و بادام؛ روغنهایی مانند روغن نباتی ، روغن جوانه گندم و روغن زیتون؛ جوانه ، آووکادو و غیره. از طرف دیگر ، می توانید از مکمل های ویتامین E که به راحتی و به صورت قرص و کپسول در دسترس هستند ، انتخاب کنید.


قرص ویتامین E برای مشکلات ریزش مو یک روش درمانی رایج است که توسط بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه می شود که باید روزانه 400 IU مکمل ویتامین E مصرف کنید. این دوز پیشنهادی است که می تواند بدون ایجاد عوارض جانبی منفی برای سلامت عمومی شما مفید باشد. این مهم است که بدانید مصرف زیاد ویتامین E یعنی دوزهای بالاتر از 1000 IU در روز می تواند باعث نازک شدن خون و سایر عوارض خون شود. همیشه توصیه می شود قبل از شروع مصرف هرگونه مکمل ، با یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. علاوه بر این ، ویتامین E به طور هم افزایی با ویتامین های دیگر ، سازگار با مواد معدنی و مواد معدنی برای رشد مو کار می کند.


2. از شامپویی استفاده کنید که حاوی ویتامین E باشد

2. از شامپویی استفاده کنید که حاوی ویتامین EPinit باشد

Shutterstock


بسیاری از شامپوها برای تهیه ویتامین E اضافی برای تغذیه موهای شما بطور خاص فرموله شده اند. هنگام انتخاب شامپو ، سعی کنید ج

4- از ماسک های مو که حاوی ویتامین E است استفاده کنید

4- از ماسک موهایی که حاوی ویتامین EPinit هستند استفاده کنید

Shutterstock


برای اینکه موهای خود را سالم و عاری از هرگونه مشکلی نگه دارید ، باید آن را ببندید. و بهترین راه برای انجام این کار رفتن به ریشه ها و ماساژ دادن آنها با ماسک مو مناسب است. از همه اینها ، یک پوست سر سالم به معنی موهای سالم است. برای درمان پوست سر با ماسک تسکین دهنده مو ، شما نیاز دارید:


1 آووکادو نیمه رسیده

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون

1/4 قاشق غذاخوری روغن ویتامین E

روند

تمام مواد را با هم مخلوط کنید تا مخلوط خمیری ایجاد شود.

مطمئن شوید که خمیر هیچ گونه توده ای ندارد.

این مخلوط را روی مو و پوست سر خود بمالید.

ماسک را به مدت 30 دقیقه بگذارید.

ماسک را با شامپو بشویید و موهایتان را نرم کنید.

چرا کار می کند؟

آووکادو سرشار از ویتامین E است که موهای شما را مرطوب می کند و به بهبود موهای آسیب دیده کمک می کند. روغن زیتون به عنوان ماده صاف کننده عمل می کند. ترکیبی از هر سه ماده موهای زبر ، خشک و یخ زده را به موهای ابریشمی ، صاف و سالم تبدیل می کند.


اثرات جانبی ویتامین E

در حین استفاده از ویتامین E ، باید در مورد دوز ، غلظت و واکنشهای آلرژیک احتمالی مراقب باشید. اگر هر یک از عوارض جانبی را تجربه کردید ، در صورت کمک به پزشک کمک بخواهید. برخی از خطرات شما باید از آنها آگاه باشید:


پوست سر خارش دار و چرب است

ريزش مو

سردرد و سرگیجه

لکه های قرمز روی پوست

حالت تهوع و اسهال (در صورت مصرف بیش از حد)

ترشح نامتعادل هورمون تیروئید

ریزش مو برای زندگی با زندگی بسیار ناامید کننده است. با این حال ، داروهای مناسب می تواند به شما در رفع سریع این مشکل کمک کند. اگر با ریزش مو دست و پنجه نرم کرده اید ، معرفی ویتامین E به رژیم مراقبت از مو ممکن است تنها راه حل مورد نظر شما باشد.

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

10 بهترین ماسک مو موی DIY برای همه نوع مو

شنبه 14 دی 1398
0:13
سورن امیری

آیا عاشق ایده پردازی از طریق آشپزخانه خود برای ترکیباتی هستید که می توانند موهای شما را تغییر دهند. سپس ، شما آن را در جای مناسب قرار داده اید! غالباً مردم از محصولات گران قیمت مو ، ماسک و ماسک موها پول زیادی می گیرند. برخی حتی هر ماه به آنجا مراجعه می کنند که هر ماه از یک آرایشگاه بازدید می کنند. اما آیا می دانید با استفاده از مواد طبیعی می توانید نتایج مشابهی بدست آورید؟ یکی از این عناصر موز است.

موز دارای خواص تغذیه ای زیادی است که می تواند در طی چند روز قفل های آسیب دیده را ترمیم کند. این می تواند موهای شما را بسیار نرم و ابریشمی کند. می توانید مواد مختلفی را با موز مخلوط کنید تا ماسک های موی شگفت انگیزی را تهیه کنید. آیا می خواهید بدانید که چگونه این معجون جادویی درست در راحتی خانه خود ایجاد کنید؟ لیست ماسک های موز موزی را که من جمع آوری کرده ام ، بررسی کنید که می تواند به همه مشکلات موهای شما پایان دهد. اما قبل از آن ، با فواید ترکیب موز در این ماسک ها آشنا می شویم.


فواید موز مو
موز منبع عالی پروتئین ها ، ویتامین ها ، روغن های طبیعی ، بیوتین و منیزیم است. این یک فواید فواید برای موهای شما ایجاد می کند. این شامل:

موهای شما را نرم و بدون آسیب نگه می دارد.
از شکست و انتهای شکاف جلوگیری می کند.
این خاصیت ارتجاعی طبیعی موهای شما را حفظ می کند.
موهای ریز را تقویت و حجم می دهد.

جالب نیست؟ بیایید ماسک های مختلف مو را که می توانید با این ماده شگفت انگیز تهیه کنید ، بررسی کنیم.

10 بهترین ماسک مو موی DIY
ماسک مو موی مو و روغن زیتون
ماسک مو مو و عسل
ماسک مو مو و روغن نارگیل
ماسک موی موز و آووکادو
ماسک مو موز و آلوئه ورا
ماسک مو موز و ماست
ماسک مو موز و هویج
ماسک مو موی مو و روغن آرگان
ماسک موی موز و پاپایا
ماسک مو مو و شیر
1. ماسک مو موز و روغن زیتون
ماسک مو مو مو و روغن زیتون
Shutterstock

عناصر

1 موز رسیده
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
آماده سازی

موز رسیده را مخلوط کنید تا هیچ تکه باقی نماند.
روغن زیتون را به این خمیر موز اضافه کنید و کاملاً مخلوط کنید.
مخلوط را به یک کاسه تمیز منتقل کنید.
چگونه درخواست شود

موهای خود را تقسیم کرده و با کمک یک برس رنگ مو ، مخلوط را از ریشه ها استفاده کنید.
تا حد امکان از ماسک مو استفاده کنید و هر قسمت از پوست سر و موهای خود را بپوشانید.
موهای خود را در یک نوعی سست حل کنید و آن را با کلاه دوش بپوشانید تا از چکه شدن جلوگیری شود.
ماسک مو را به مدت 30 دقیقه بگذارید.
ماسک را قبل از شامپو کردن موهای خود با آب سرد بشویید.
چرا این کار می کند
این ماسک مو باعث ایجاد هرگونه موی سر روی سر شما می شود. روغن زیتون دارای خواص مرطوب کننده ای غنی است که به حداقل رساندن شکستگی و خرد شدن انتها کمک می کند. این مخلوط همچنین سرشار از ویتامین A ، ویتامین E و آنتی اکسیدان ها است. شما می توانید تهویه مطبوع خود را با این ماسک مو تعویض کنید زیرا به موهای نرم و ابریشمی در طی دو کاربرد می دهد. برای موهای خشک ایده آل است.

بازگشت به TOC

2. ماسک مو موز و عسل
ماسک مو موی مو و عسل
Shutterstock

عناصر
قاشق غذاخوری عسل
1 موز رسیده
آماده سازی
موز را در یک کاسه ریز خرد کنید تا خمیر نرم و خامه ای داشته باشید.
عسل را به موز پوره شده خود اضافه کنید و آنرا خوب مخلوط کنید.
چگونه درخواست شود
موهای خود را شامپو دهید و بگذارید خشک شود.
موهای خود را به بخش هایی تقسیم کنید و ماسک مو را از ریشه تا نوک ها را با کمک یک برس رنگ مو بمالید.
بیشتر روی نکات تمرکز کنید.
موهای خود را در یک نان ببندید و آن را با کلاه دوش بپوشانید.
آن را به مدت 20 تا 30 دقیقه بگذارید.
آن را با آب ولرم و شامپو بشویید.
چرا این کار می کند
این ماسک مو برای موهای نازک و ریز مناسب است. از آنجایی که عسل یک ماده رطوبت بخش طبیعی است ، رطوبت و درخشش بیشتری به موهای کسل کننده و لنگ می دهد. فولیکول های مو را تغذیه می کند و خاصیت ارتجاعی موهای شما را حفظ می کند. همچنین باعث کاهش انتهای شکاف و شکستگی تا حد زیادی می شود. برای تقویت موهای شما فوق العاده است.

بازگشت به TOC

3. ماسک مو موهای مو و روغن نارگیل
ماسک مو مو مو و روغن نارگیل
Shutterstock

عناصر
1 موز رسیده
1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
1 قاشق غذاخوری شیر نارگیل
آماده سازی
موز را در یک کاسه خرد کنید.
روغن نارگیل و شیر نارگیل را اضافه کرده و مواد را درون یک خمیر خامه ای مخلوط کنید.
چگونه درخواست شود
قبل از استفاده از این ماسک مو ، شامپو کنید و موهای خود را خشک کنید.
موهای خود را تقسیم کنید و شروع به استفاده از ماسک از ریشه تا نکات کنید.
حتما کل پوست سر و تمام موهای خود را بپوشانید.
روی کلاه دوش بگذارید و بگذارید 30 دقیقه بماند.
موهای خود را با آب بشویید و طبق معمول آن را شامپو کنید.
چرا این کار می کند
نارگیل خاصیت درمانی دارد. اسیدهای چرب آن به راحتی در شاخه های مو نفوذ کرده و موهای شما را دوباره پر کرده و حجم آن را اضافه می کنند. ترکیبی از موز و نارگیل درخشش و رطوبت طولانی مدت را در قفل های شما ایجاد می کند و به رشد مو کمک می کند.

بازگشت به TOC

4. ماسک مو موز و آووکادو
ماسک مو مو و آووکادو
Shutterstock

عناصر
av آووکادو رسیده
1 موز رسیده
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
آماده سازی
آووکادو و موز را با هم مشبک کنید تا جایی که هیچ تکه باقی نماند.
روغن زیتون را به این مخلوط اضافه کرده و کاملاً مخلوط کنید.
چگونه درخواست شود
موهای خود را بشویید و بگذارید هوا کاملاً خشک شود.
موهای خود را به بخشهایی تقسیم کرده و شروع به استفاده از ماسک کنید.
اطمینان حاصل کنید که تمام موهای خود را از ریشه تا نوک ها کاملاً بپوشید.
روی کلاه دوش بگذارید و بگذارید 30 دقیقه بماند.
ماسک را با آب ولرم بشویید و موهای خود را شامپو کنید.
چرا این کار می کند
این ماسک مو برای موهای شکننده ایده آل است. این پروتئین حاوی مقادیر زیادی پروتئین است که به تقویت فولیکول های مو کمک می کند. آووکادو حاوی ویتامین های A ، D ، E و B6 ، اسیدهای آمینه ، مس و آهن است که با افزودن رطوبت به موهای خشک و آسیب دیده ، بافت مو شما را بهبود می بخشد. این ماسک همچنین از شکستگی جلوگیری می کند و موهای شما را هدر می دهد.

بازگشت به TOC

5- ماسک مو موز و آلوئه ورا
ماسک مو موی مو و آلوئه ورا
Shutterstock

عناصر
2 موز متوسط
1 برگ آلوئه ورا
آماده سازی
پالپ را از برگ آلوئه ورا خارج کنید.
خمیر آلوئه ورا و موز را به مخلوط کن منتقل کنید.
مخلوط را کاملاً مخلوط کنید و هیچ توده ای باقی نماند.
چگونه درخواست شود
موهای خود را شامپو کنید و بگذارید هوا خشک شود.
شروع به استفاده از مخلوط با یک برس مو کنید.
این مخلوط را به عمق ریشه های خود بگیرید و کل پوست سر و تمام موهای خود را بپوشانید.
موهای خود را در یک سینی شل قرار دهید و آن را با کلاه دوش بپوشانید.
بگذارید 2 ساعت بماند.
موهای خود را با آب سرد بشویید و آن را کاملاً شامپو کنید.
چرا این کار می کند
آلوئه ورا حاوی ویتامین های A ، B ، C و E. این ویتامین ها به از بین بردن سلول های مرده ای که در پوست سر شما جمع شده اند کمک می کند و رشد مو را تقویت می کند. این ماسک مو از ریزش مو جلوگیری می کند و باعث می شود موهای شما قوی ، براق و تند باشد. با تقویت خاصیت ارتجاعی آن و جلوگیری از شکستگی ، موهای شما را دوباره جوان می کند.

بازگشت به TOC

6. ماسک مو موز و ماست
ماسک مو موز و ماستPinit
Shutterstock

عناصر
1 موز رسیده
2-3 قاشق غذاخوری ماست
آماده سازی
موز را به قطعات خرد کرده و آنها را به مخلوط کن منتقل کنید.
ماست را اضافه کرده و مواد را درون یک خمیر مخلوط کنید.
خمیر را صاف کنید تا همه برآمدگی ها برداشته شود.
چگونه درخواست شود
این خمیر را از ریشه تا نوک موهای خود بمالید.
بیشتر روی پوست سر و نکات متمرکز شوید.
موهای خود را به هم گره بزنید و آن را با کلاه دوش بپوشانید.
به مدت 30 دقیقه آن را بگذارید.
ماسک را با آب بشویید
و موهای خود را طبق معمول شامپو کنید.
چرا این کار می کند
این ماسک مو برای موهای خشک و خشک مناسب است. موهای شما را حالت می بخشد و احساس نرم و ابریشمی آن را رها می کند. باعث کاهش یخ و شکستگی می شود. همچنین باعث می شود درخشش ایجاد شده و رطوبت موجود در آن را ببافد و به موی شما صاف و یکدست شود. همچنین به از بین بردن انتهای شکاف نیز کمک می کند.

بازگشت به TOC

7. ماسک مو موز و هویج
ماسک مو مو و موی هویجPinit
Shutterstock

عناصر
1 موز
1 هویج به اندازه متوسط
2 قاشق غذاخوری عسل
قاشق غذاخوری روغن زیتون
آماده سازی
هویج و موز را به قطعات کوچک خرد کنید.
آنها را در آب بجوشانید.
قطعات نرم را به همراه ماست و عسل درون مخلوط کن قرار دهید.
خوب مخلوط کنید که خمیری صاف بدست آورید.
چگونه درخواست شود
این ماسک را روی پوست سر و تمام طول موهای خود بمالید.
روی کلاه دوش بگذارید و 45 دقیقه روی آن بگذارید.
موهای خود را با آب سرد بشویید و آن را با یک شامپوی ملایم بشویید.
چرا این کار می کند
موهای شما در زمستان های سخت می تواند خشک و شکننده شود. از این ماسک برای محافظت در برابر شکستگی و انتهای شکاف استفاده کنید. هویج به ضخیم شدن موهای شما کمک می کند. آنها رشد مو را تقویت می کنند ، ریزش مو را مهار می کنند و درخشش موهای شما را حفظ می کنند. آنها همچنین گردش خون در پوست سر شما را بهبود می بخشند ، در نتیجه از ساییدگی زودرس مو جلوگیری می کنند.

بازگشت به TOC

8. ماسک مو موی مو و روغن آرگان
ماسک مو مو مو مو و روغن آرگان
Shutterstock

عناصر
2 موز رسیده
3 قاشق غذاخوری روغن آرگان
آماده سازی
موز را خیس کنید
مرجع:ثانیکالا

[ بازدید : 108 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چرا یک اسفنج تنها ابزار زیبایی است که شما واقعاً به آن احتیاج دارید

چهارشنبه 27 آذر 1398
14:12
سورن امیری

اگر تمام وسایل آرایش خود را در یک حادثه غم انگیز و غیرقابل تصور از دست دادید ، فقط یک ابزار و 4-6 دلار برای رسیدن به آن نیاز دارید.


چگونه می پرسید؟


اسفنج آرایش باورنکردنی ، همه کاره و آهسته-آهسته.


مرطوب کننده خود را با هم مخلوط کنید ، روی پرایمر خود خیس کنید ، در پایه مخلوط کنید ، کاملاً سرخ شوید و حتی کانتور کنید همه با همان ابزار معجزه.


در اینجا آمده است:


مرحله 1 ، آماده سازی: از مرطوب کننده استفاده کرده و هر لکه ای را با لبه صاف اسفنج مخلوط کنید.


مرحله 2 ، نخست: از کنار اسفنج استفاده کنید تا پرایمر را روی قسمت T خود فشار دهید و بپیچانید تا از خراب شدن آرایش جلوگیری کرده و از پوشیدن لباس طولانی مدت استفاده کنید.


مرحله 3 ، بنیاد: پایه را روی صورت خود قرار دهید ، سپس از قسمت بزرگ و صاف یک اسفنج استفاده کنید تا بتوانید پایه را یکپارچه در پوست بکشید و مخلوط کنید. نکته: برای داشتن جلوه ای طبیعی تر ، بیشترین پوشش را روی مرکز صورت خود متمرکز کنید.


مرحله 4 ، کانسیلر: کانسیلر را زیر چشمان خود و بالای هر گونه لکه دار استفاده کنید. از نوک مخصوص اسفنج استفاده کنید تا روی مخزن پرش کنید تا مخلوط شود.


مرحله 5 ، تنظیم آن: با چسباندن اسفنج به داخل پودر ، و فشار دادن آن به پوست ، قسمت زیر چشم و سایر قسمت های صورت را با پودر تنظیم کنید. فشار دهید و تفت دهید تا پودر مخلوط شود و به طور مساوی پراکنده شود.


مرحله ششم ، سرخ شدن + برجسته: در ابتدا این قسمت کمی مشکل است ، اما با تمرین جلوه ای طبیعی زیبا به شما می بخشد. روی قسمت گرد اسفنج در حالت سرخ ضربه بزنید ، و با دقت پاپ کرده و روی سیب گونه ها برای ظاهری پراکنده مخلوط کنید. با همان تکنیک ، پودر یا کرم برجسته را در کنار گونه ها بمالید.


مرحله 7 ، کانتور: برای یک شب در شهر ، گونه های بلندی را بریده و با چسباندن لبه تیز اسفنج به داخل یک محصول کانتور کرم ، و ردیابی در شکاف های گونه های خود بکشید. پت را با یک قسمت تمیز از اسفنج آرایش مخلوط کنید.


برای چشم و لب ، نوک انگشتان کم ارزش ترین ابزار زیبایی هستند! سایه های خامه و پودر را با فشار سبک اعمال کرده و با لایه های سبک رنگ آمیزی کنید.

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 110 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آرایش براق بنابراین شما می توانید بهترین خود باشید

چهارشنبه 27 آذر 1398
14:10
سورن امیری

برای تبدیل شدن به یک انسان کاملاً واقعی ، باید درست بخورید ، مرتباً ورزش کنید ، مرتباً روی خود درونی کار کنید و گاهی خود را با درخشش بپوشانید. باشه ، آخرین مورد اختیاری است ، اما بیشتر مردم موافق هستند: زرق و برق سرگرم کننده است.


آرایش زرق و برق فقط برای 90 نوجوانان نیست. می توانید برای اولین بار ، یا در مراسم اول دبیرستان ، زرق و برق بپوشید! با پوشیدن آرایش زرق و برق می گوید: "من مطمئن ، سرگرم کننده و پر از شگفتی هستم". پوشیدن زرق و برق ، شبیه به مانترا یا تصدیق ، به شما یادآوری می کند که تابناک ترین و پر جنب و جوش ترین نسخه از خود باشید.


در اینجا سه ​​e.l.f آورده شده است. درخشش باید داشته باشد که شما را به بهترین نفس خود تبدیل کند.


پاپ ژل زرق و برق. این معجزه کوچک در یک لوله می تواند به عنوان یک نور برجسته ، سایه چشم ، خط چشم یا رنگ لب برای ابعاد فوری براق که در تمام طول روز انجام می شود ، استفاده شود. پس از خشک شدن ، این ژل زرق و برق بر روی پوست شما برای ساییدگی بدون پوسته قرار می گیرد.

پر زرق و برق پرایمر. e.l.f. کلاسیک ، این آغازگر چسبناک لکه دار و درخشش می یابد و آن را روی پوست شما نگه می دارد. این باعث می شود هر محصول زرق و برق دار طولانی پوشیده شود ، و همچنین پوست شما را با کره شیا و جوجوبا تغذیه می کند.

زرق و برق ستاره شما آن را درخواست کردید ، و بالاخره اینجاست! اولین زرق و برق و افتخار ما. این براق همه کاره می تواند روی صورت ، ریشه های مو ، روی بدن یا روی لب ها اعمال شود. فقط مراقب ناحیه چشم باشید ، این محصول از نظر چشمی ایمن نیست.

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رژ لب پر جنب و جوش: کلاسیک با پیچ و تاب

چهارشنبه 27 آذر 1398
14:08
سورن امیری

یکی از ساده ترین راه های بازی با ظاهر آرایش شما تغییر لب است. با تغییر از حالت برهنه به سیاه به قرمز ، همان نگاه می تواند کاملاً از نرم به لبه دار به کلاسیک تغییر کند.

با تغییر فصل زمستان به بهار ، این زمان مناسب برای تغییر و بازی با رنگ ها و بافت های جدید است! این تست را در خانه انجام دهید: آرایش چشم و آرایش خنثی مورد علاقه خود را وارد کنید- آرایش چشم ساده ، آرایش صورت سبک با کمی سرخ شدن و برنز و سپس لبهای خود…

به رنگ قرمز ، سعی کنید Metallic Lip Crayon را در Radiant Rouge برای یک درخششی مدرن و فلزی کنید.

رژ لب برهنه خود را برای یک شفافیت و براق کننده لب روشن کنید.

به جای رژ لب توت ، برای درخشش مرسوم ، مد روز و کیهانی به سراغ Prismatic Lip Gloss in Amethyst بروید.

برای درخشش طلای گل رز ، روزانه صورتی خود را برای رژلب مایع فلزی مات در گل رز کوارتز معامله کنید.

برای یک رنگ پرش رنگ ، با نسخه محدود رژلب مسیحی سیریانو مایع مات مات ایستاده! این سایه رنگ صورتی زیبا به نظر من می رسد و به یک لباس راحت و بلند پوشیده و ضد باردار می رسد.

رنگ های مختلف را امتحان کنید و به یاد داشته باشید ، رژ لب ساده ترین چیز برای تغییر است! به خصوص با استفاده از پد های حذف کننده رژ لب های حاوی آب که به راحتی از روی رژ لب پاک می شوند ، بدون هیچ گونه مانده چربی (و خوش آمدید) از بین می رود.

دیگر رژ لب خسته کننده نیست! برو بیرون و بازی کن
مرجع:ثانیکالا

[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

9 نکته زیبایی برای پوست و مو براق..

يکشنبه 24 آذر 1398
13:47
سورن امیری

نکات زیبایی Beauty9 برای پوست و مو زرق و برق دار
9 نکته زیبایی در مورد پوست و مو زرق و برق دارSuparna Trikha | بروزرسانی شده: 30 آوریل 2018 14:39 ISTTweeterfacebookReddit
9 نکته زیبایی برای پوست و مو زرق و برق دار
آیا پوست شما شفاف تر و نرم تر از آن است؟ آیا موهای شما می تواند ابریشمی ، قوی تر و حجم دهنده باشد؟ همه اینها بدون اینکه بخواهید هزاران روپیه خرج کنید سالن در کنار شماست؟ بله کاملا! من صدها زن جوان را پیدا می کنم که به دنبال راه حل های ناامید کننده برای مشکلات پوستی و موی خود هستند و از من انتظار دارند که گره جادویی ام را موج بزنند و مسائلشان را یک شبه حل نمایم و آنها را دگرگون کنم. من دوست دارم تعهد کنم اما حقیقت این است که طبیعت یک شبه شکوفا نمی شود. قبل از اینکه شکوفا شود شکوه و شکوه و عظمت خود را نشان می دهد ، باید کوچکترین دانه گیاه نیز کاشت ، پرورش و مراقبت شود. اگرچه ما در دنیایی از "اینستا" یا گزینه های فوری زندگی می کنیم ، بعضی از موارد با آنها بازی نمی شود.

با برگزاری فصل جشن در گوشه و کنار - دورگا پویا ، کارواچاوت ، دیوالی و مهمانی ها و جشن های بی پایان که با آن می گذرد ، پوست و مو باید سالم و خیره کننده به نظر برسند. در این مقاله برخی از دستور العمل های INSTA (اعم از جادویی و طبیعی) را که برای کار تضمین شده اند و نتایج خارق العاده ای را به پوست و مو مرده به نظر می رسانید ، بیان کرده ام. بنابراین این جادوها را در ظاهر جشن خود بیدار کرده و از آنها بپیوندید. برای پوستی کسل کننده ، روغنی و ترکیبی

پوست را با ماست یخ زده ماساژ داده و مقداری شکر را به همراه آن بپاشید. حالا نیمی از پرتقال را بگیرید و به آرامی خرد کنید تا دانه ها ذوب شوند. صورت را با آب یخ زده بشویید و تفاوت آن را ببینید.

2. برای پوستی کسل کننده ، خسته و خشک

پوست را با پاپایا ماساژ دهید. سپس با مخلوط کردن جو و عسل به همراه کمی شیر سرد یک اسکراب درست کرده و پوست آنرا پاک کنید. با شیر یخ و آب سرد بشویید و پت را خشک کنید.
پوست پاپایا
3. از موهای سرخ شده رنج می برید؟

این اسپری ساده ، سریع و آسان را امتحان کنید. برش های دو لیمو را برداشته و در دو فنجان آب تفت دهید تا نصف مقدار آن کم شود. مایع را درون یک بطری اسپریتز بریزید و روی موهای خود اسپری کنید. نه تنها یک براق طبیعی فوق العاده وجود خواهد داشت بلکه موهای ساکن و ساکن نیز از بین خواهد رفت!

4- برای رنگ طبیعی مو

اگر در موهای خود رنگ قهوه ای قهوه ای دارید و وقت لازم برای حنا زدن یا رنگ آمیزی آن را ندارید ، چند عدد گلاب رزماری را از قفسه آشپزخانه برداشته و در 2 فنجان آب به همراه 2 قاشق چای خوری سیاه بجوشانید تا کم شود. به نصف مقدار با 1/4 گرم شامپو مخلوط کنید و هر بار شامپو بزنید ، از این مخلوط استفاده کنید. شامپو را حدود 15 دقیقه در موهای خود بگذارید و تفاوت آن را مشاهده کنید.
چای برای موهای خوب
5- برای پشت صاف

برنامه ریزی برای پوشیدن یک بلوز کمر ، لباس بدون پشت و یا چلی ، اما وقت ندارید برای یک اسکراب بدن مراجعه کنید تا یک کمر صاف را نشان دهد؟ در اینجا یک روش درمانی سریع خانگی ارائه شده است. 1 فنجان نمک دریایی برداشته و آن را با نصف فنجان روغن زیتون مخلوط کنید. 5 قطره روغن چوب صندل را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. در یک ظرف نگهداری کنید و قسمت هایی از بدن خود را که می خواهید ریخته شود ، پاک کنید. با یک حوله مرطوب پاک کنید.

6. برخورد با کیسه های زیر چشم و دایره های تاریک

از کیسه های چای بابونه استفاده کنید و آنها را در فریزر نگه دارید. نیمی از خیار را رنده کرده و در اطراف ناحیه چشم ماساژ دهید و به مدت 10 دقیقه با کیسه های چای روی چشم خود دراز بکشید. یک تفاوت فوری در نحوه نگاه و احساس چشمانتان پیدا خواهید کرد.

7. آسانسور صورت فوری

صورت خود را با آب یخ بشویید یا به راحتی مکعب یخ را با یک قاشق غذاخوری عسل روی صورت مالش دهید. یک سفیده تخم مرغ را بزنید تا قله و قلم مو را بر روی پوست خود بکشید و بگذارید خشک شود. کشش را در پوست احساس خواهید کرد. صورت را با آب سرد یخی بشویید.
سفیده تخم مرغ برای پوست عالی
8- چشمان خسته؟

ساعات طولانی در محل کار ، سپس خرید و سازماندهی امور برای فصل جشن می تواند خسته کننده باشد. من به شما پیشنهاد می کنم این شستشوی چشم شگفت انگیز را ایجاد کنید که باعث می شود فوراً احساس شست و شو شوید. آب بهار یخ زده را در یک کاسه بریزید و چند قطره گلاب ، 2-3 قطره عسل اضافه کنید و یک چشم را درون آن غوطه ور کنید. همچنین می توانید چشم خود را کمی باز کرده و سپس ببندید. مایع را دور بریزید و همان آب را برای چشم دیگر درست کنید و روند را تکرار کنید. پس از این ، چشمان را با آب معدنی سرد پاشیده کنید. ممکن است مدتی قرمزی کمی وجود داشته باشد ، اما به زودی از بین خواهد رفت و چشمان شما در عرض چند دقیقه احساس طراوت خواهد کرد.

9. مراقبت سریع مو

آیا زمان شامپو کردن و دم کردن موهای خود را حتی اگر روغنی باشد ، ندارید؟ خوب ، عرق نیست. تالک و پودر آملا را بر روی موی خود بپاشید و موها را روی سر خود بریزید و از روی ناحیه گردن تا نکات آن را برساند .حالا موهای خود را به عقب بریزید و موهایتان را که موهای فاقد روغن است بزنید در چند دقیقه بکشید!

بنابراین این فقط چند مورد از دستور العمل های زیبایی "اینستا" پنهانی من است. از آنها استفاده کنید و لذت ببرید اما هرگز آنها را برای رژیم منظم مراقبت از پوست و مو جایگزین نکنید.


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پوست سالم..

يکشنبه 24 آذر 1398
13:45
سورن امیری

پوست از ما محافظت می کند
پوست به همراه مو و ناخن ، پوشش محافظ بدن است. علاوه بر این ، پوست از ورود میکروب ها به بدن و آسیب رساندن به اندام های داخلی جلوگیری می کند. پوست از زندگی سایر اعضای بدن پشتیبانی می کند و در حفظ سیستم ایمنی بدن نقش دارد.

پوست همچنین به تنظیم دمای بدن از طریق غدد عرق کمک می کند. هنگامی که بدن بیش از حد گرم می شود ، غدد عرق رطوبت (تعریق) را از بین می برد ، که هنگام تبخیر بدن را خنک می کند. به عنوان بخشی از بدن که حس لمس را بر عهده دارد ، پوست با سیستم عصبی کار می کند تا با تشخیص فشار ، درد ، گرما و سرما بدن را در معرض خطرات احتمالی قرار دهد.

هنگامی که در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید قرار دارید ، پوست ویتامین D ، یک ویتامین ضروری برای پوست سالم تولید می کند. ویتامین D باعث جذب کلسیم بدن می شود ، که برای رشد طبیعی دندان ها و استخوان های سالم ضروری است.

پوست: بزرگترین عضو بدن
پوست بزرگترین عضو بدن است. از سه لایه بافت تشکیل شده است: اپیدرم ، درم و لایه زیر جلدی. اپیدرم لایه بیرونی کاغذی نازک پوست است. لایه بیرونی اپیدرم از سلول های مرده تشکیل شده است که همیشه پوسته پوسته می شوند یا در حال شستشو هستند. اینها توسط سلولهای جدید تولید شده در قسمت پایینی اپیدرم که به سمت بالا به سمت خارج از پوست حرکت می کنند جایگزین می شوند. با انجام این کار ، سلول ها سخت می شوند و می میرند. این چرخه تولید و جایگزینی سلول حدود 28 روز طول می کشد.


ساختار پوست

اپیدرم همچنین حاوی ملانوسیت ها است ، سلول هایی که حاوی ملانین هستند - رنگدانه ای که به پوست خود می دهد. رنگ پوست با توجه به میزان ملانین موجود در این سلولها مشخص می شود نه تعداد سلول. هرچه ملانین بیشتر باشد ، پوست تیره تر است.

درم ، لایه میانی پوست ، شامل رگ های خونی ، اعصاب ، فولیکول های مو ، غدد عرق و غدد روغن است. این حدود 90 درصد از ضخامت پوست را تشکیل می دهد و از الیاف کلاژن و الاستیک تشکیل شده است که به پوست و استحکام می بخشد.

لایه زیر جلدی ، عمیق ترین لایه پوست ، بیشتر از بافت چربی تشکیل شده است. همچنین حاوی رگ های خونی و اعصاب است. چربی بدن را از گرمای شدید و سرما عایق می کند و یک بالشتک را برای محافظت از بدن در برابر صدمات فراهم می کند.

مو و ناخن از ما محافظت می کند ، بیش از حد
مو و ناخن همچنین از بدن محافظت می کنند. موها سر را گرم نگه می دارند ، در حالی که ابرو و مژگان چشم را از نور مستقیم محافظت می کنند. موها همچنین به عنوان مانعی برای جلوگیری از ورود خاک به چشم و بینی هستند. این ماده از کراتین ساخته شده است ، نوعی پروتئین غیر زنده که توسط سلولهای زنده پوست ساخته شده است. از فولیکول های مو خارج می شود.

ناخن ها ساختار محافظ ساخته شده از کراتین سخت هستند ، نوعی پروتئین غیر زنده که توسط سلولهای زنده پوست ساخته شده است. کار آنها محافظت از ناحیه حساس انگشتان پا و انگشتان دست و دادن عملکرد انگشت به دست و انگشتان است. سلول های ناخن در ناحیه ای به نام ماتریس ناخن (سبک تر "نیمه ماه" در ناخن های ما) در پایه ناخن شکل می گیرند.

اهمیت ایجاد گزینه های سالم
پوست شما به جهانیان نشان می دهد که شما چقدر سالم هستید - و چند ساله هستید. رفتارهای مثبت در شیوه زندگی شما را سالم و پوست شما جوان تر به نظر می رسد. رفتارهای سبک زندگی زیر می توانند روی پوست تأثیر بگذارند:

الکل
سوراخ کردن بدن
ورزش
محصولات مو
بهداشت
ناخن و مانیکور
تغذیه و آب
تعریق
با دیدن متخصص پوست
سیگار کشیدن
فشار
ضد آفتاب و برنزه کردن داخلی
خال کوبی
الکل
نوشیدن الکل رگ های خونی فرد را بزرگتر می کند ، که می تواند به طور موقت صورت ها را قرمز یا سرخ کند. هنگامی که رگ های خونی به دلیل نوشیدن مزمن به شدت آسیب می بینند ، کف دست و کف پا نیز قرمز می شوند.

مشروبات الکلی مزمن غدد و رگهای خونی بزرگتری را ایجاد می کنند. این فرایند منجر به بزرگ شدن منافذ پوست بخصوص بینی و چانه می شود. نوشیدن مزمن می تواند باعث بیماری کبد از جمله سیروز شود که رنگ پوست را به رنگ زرد تغییر می دهد.

سوراخ کردن بدن
بیشتر توصیه های مشابه در مورد خال کوبی کردن در مورد سوراخ کردن بدن اعمال می شود. در صورت عدم انجام عمل صحیح بهداشتی ، مانند شستن دستها ، پوشیدن دستکش ، ضد عفونی کننده سطوح و استفاده از سوزن استریل جدید ، عفونت ممکن است. همچنین اگر فرد به درستی از سوراخ مراقبت نکند ، عفونت نیز امکان پذیر است. حدود 15٪ از جمعیت به نیکل حساس هستند ، ماده ای که در جواهرات بدن مشترک است. این افراد به دلیل قرار گرفتن در معرض فلز ممکن است بثورات را تجربه کنند.

بسته به محل قرارگیری جواهرات ، سوراخ شدن بدن می تواند باعث ایجاد مشکل در گفتار ، غذا خوردن ، شنوایی و سایر عملکردهای بدن شود. به عنوان مثال ، جواهرات بدن می توانند در طول ورزش های تماسی پاره شوند. دندانپزشکان به ویژه در مورد خطرات سوراخ شدن زبان نگران هستند. از جمله مواردی که می تواند در نتیجه سوراخ شدن زبان اشتباه شود ، تورم زبان است که می تواند در تنفس ، دندان های ترک خورده ، خفگی در جواهرات شل یا تمیز نشده و عفونت به هپاتیت ، HIV یا باکتری تداخل ایجاد کند.

ورزش
ورزش به حفظ وزن کمک می کند ، که به حفظ ظاهر صاف پوست کمک می کند. با این حال ، برخی از اشکال ورزش نیز می تواند به پوست آسیب برساند. مثلا
فشار
استرس در مراقبت از پوست نقش دارد ، خصوصاً به این دلیل که بسیاری از عادات مرتبط با استرس به پوست آسیب می رساند. به عنوان مثال ، نیش زدن لب می تواند باعث پاره شدن و آسیب دیدن پوست شود. مالیدن و خراشیدن پوست می تواند باعث ایجاد پوستی به نام درماتیت شود. چیدن پوست کوتیکول در اطراف ناخن های شما نیز می تواند باعث عفونت شود. علاوه بر این ، اگر برای رفع استرس ، با آب بسیار گرم حمام می کنید ، ممکن است پوست شما خشک و خارش شود. استرس همچنین می تواند در ایجاد بیماری های مختلف پوستی نقش داشته باشد.

ضد آفتاب و برنزه کردن داخلی
محدود کردن قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش (UV) در حالی که از پوست شما محافظت می کند ، مهمترین کاری است که می توانید برای حفظ پوست سالم انجام دهید. لطفاً برای بازدید از صفحه ایمنی و برنزه کردن منزل در اینجا کلیک کنید.

خال کوبی
خال کوبی از زمان های بسیار قدیم به عنوان یک شکل هنری تزئینی انجام شده است. امروز ، این محبوبیت در حال رشد است و همچنین به عنوان نوعی از آرایش دائمی مورد استفاده قرار می گیرد.

خال کوبی شامل تزریق رنگها به پوست با تزریق های متعدد از یک یا چند سوزن است. برای تاتو کردن چندین ساعت طول می کشد و این روش ممکن است دردناک باشد. همچنین ممکن است باعث خونریزی شود. حدود 7 تا 10 روز طول می کشد تا خال کوبی بهبود یابد.

تاتوینگ در گذشته به دلیل هنرمندان تاتو که از نگرانی های بهداشتی و ایمنی غافل بودند ، شهرت بدی کسب کرد. این امر منجر به شیوع بیماری های عفونی و ممنوعیت عمل در برخی ایالت ها و مناطق شد.

دو خطر بزرگ در مورد گرفتن خال کوبی پاسخ آلرژی به رنگها و قرار گرفتن در معرض پاتوژنهای منتقله از خون است. رنگها از ترکیبات شیمیایی اعم از اکسیدهای فلزی گرفته تا رنگهای ارگانیک مصنوعی تهیه می شوند. شایع ترین بیماری های عفونی مرتبط با خال کوبی ، مایکوباکتریوم های غیر معمول و هپاتیت B هستند ، اگرچه هپاتیت C و HIV نیز ممکن است. اقدامات ضد عفونی و ضدعفونی مناسب باید دنبال شود. شخصی که به فکر گرفتن یک خال کوبی است باید با وزارت بهداشت یا بخش بهداشت محلی بررسی کند تا ببیند چه مقررات در منطقه وجود دارد ، مانند الزامی که فقط از سوزن های استریل جدید استفاده می شود. همچنین بررسی کنید که آیا خالکوبی توسط اتحاد برای خالکوبی های حرفه ای تایید شده است یا خیر.

متخصصان پوست گزارش می دهند که بیش از 50٪ افرادی که خال کوبی می کنند سرانجام پس از ورود به دنیای کار به دنبال حذف آنها هستند. اگرچه می توان خال کوبی ها را از بین برد ، اما روند بسیار گران و دردناک است. ممکن است چندین ماه طول بکشد و ممکن است منجر به زخم شود.

با دیدن متخصص پوست
ما دیده ایم که پوست ما بزرگترین اندام بدن ماست. پوست ما 24/7 کار می کند تا از ما مراقبت کند ، از ما محافظت کند و ما را سالم نگه دارد. و ما وظیفه داریم از پوست خود مراقبت کنیم. یکی از بهترین راه های تحقق این امر ، برنامه ریزی ویزیت منظم با یک متخصص مراقبت از پوست پزشکی - متخصص پوست و مو شما است. متخصص پوست و مو شما آموزش و مهارت لازم را برای حفظ سلامت پوست در طول زندگی شما دارد.
مرجع: ثانیکالا

[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آیا آب شور برای پوست و مو شما مفید است؟

يکشنبه 24 آذر 1398
13:42
سورن امیری

گذراندن وقت در ساحل می تواند یکی از بزرگترین لذت های زندگی باشد. بستن در شن و ماسه با کتاب خوب ، یا بستن چشمان و لذت بردن از گرمای خورشید ، مناسک عبور برای یک روز آرامش است ، به خصوص در فصل تابستان.


اکثر مردم به خوبی از اثرات مضراتی که خورشید می تواند بر روی پوست و پوست سر شما داشته باشد آگاهی دارند ، به همین دلیل است که استفاده از ضد آفتاب به طور منظم از اهمیت بالایی برخوردار است. اما یک مقصر دیگر در بین امواج وجود دارد که می تواند پوست و موهای شما را هنگامی که بیش از حد در معرض ابتلا قرار گرفته اید ، ویران کند - و این آب نمکی است.


كلمه كليدي "بيش از حد" است. مواجهه متوسط ​​با آب نمك مي تواند اثرات مفيدي بر پوست و مو داشته باشد. تا زمانی که مراقب باشید برای پیشگیری از پوست و موهای خود قبل و بعد از سفر به ساحل ، اقدامات لازم را انجام دهید ، می توانید از مزایای طبیعی آب نمک بهره مند شوید و حتی ممکن است از مضرات اضافه برداشت جلوگیری کنید.


آیا آب نمک برای پوست شما مفید است؟

آب نمک به طور طبیعی حاوی ویتامین ها ، اسیدهای آمینه و مواد معدنی زیادی از جمله منیزیم ، پتاسیم و گوگرد است. تأثیرات درمانی آب نمک بر روی پوست و مو از زمان های قدیم مشهور بوده است. به همه افرادی که هر سال برای حمام کردن در آبهای غنی از مواد معدنی آن سفر می کنند به دریا فکر کنید. اگر تا به حال در اقیانوس ، دریاچه یا دریا غرق شده اید ، احتمالاً متوجه اثرات مفیدی که آب نمک می تواند در هر بریدگی یا زخمی که ممکن است داشته باشد داشته باشد.


با این حال ، اگر از قبل مستعد خشکی پوست صورت یا بدن خود هستید ، شنا در آب نمک می تواند این وضعیت را برای برخی افراد بدتر کند. تعادل pH آبی که در آن شنا می کنید از نظر مکان به مکان دیگر متفاوت است ، بنابراین برخی از بدن های نمکی می توانند خشک تر از بقیه باشند. ترکیبی از خورشید و گشت و گذار می تواند بر روی پوست شما مشمول مالیات شود مگر اینکه اقدامات احتیاطی خاصی انجام دهید.


بیایید همه پوست ما را به عنوان بزرگترین ارگان بدن در نظر بگیریم. پوست دارای دو لایه اصلی است. لایه بالایی اپیدرم است و شامل سلولهایی است که رنگدانه پوست را تعیین می کنند و درمی که در زیر اپیدرم قرار دارد و شامل رگ های خونی ، عروق لنفاوی و غدد می باشد. غدد موجود در درم برای کمک به خنک شدن بدن عرق تولید می کند ، در حالی که غده های دیگر باعث ایجاد سبوم می شوند ، ماده روغنی است که از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. عرق و سبوم هم از طریق منافذ به سطح پوست می روند.


برای اینکه پوست شما کار خود را انجام دهد و خود را سالم و مرطوب نگه دارد ، قبل و بعد از زدن ساحل این نکات را دنبال کنید:


با کرم ضد آفتاب لیبرال باشید و اگر قصد شنا در دریا را دارید ، از ضد آفتاب ضد آب استفاده کنید. این نوع کرم ضد آفتاب برای استفاده از نرم کننده های سنگین تر از آنهایی که ضد آب نیستند ساخته شده است بنابراین یک سد محافظ روی پوست ایجاد می کند و به آب اجازه می دهد تا پوست را بچرخاند و تا عمق آن نفوذ نکند. حتماً بعد از هر فرو بردن که در آب نمک مصرف کردید ، دوباره استفاده کنید.

از کرم ضد آفتاب محافظ حداکثر بر روی صورت و بدن خود استفاده کنید ، حتی در روزهای ابری و مه آلود. فقط به این دلیل که نمی توانید خورشید را ببینید به این معنی نیست که آن اشعه ماوراء بنفش شما را نمی یابند. رنگ پوست شما هر چه عادلانه تر باشد ، SPF ضد آفتاب شما باید بالاتر باشد. کرم ضد آفتاب با عدد SPF بالاتر از 15 برای افرادی که پوست سبک تری دارند و برای هر کس که روزهای طولانی را در ساحل می گذراند توصیه می شود. اگر دارویی مصرف می کنید ، حتما با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید تا دریابید که آیا داروهای شما باعث افزایش حساسیت پوست شما به خورشید می شوند.

بعد از تفریح ​​در آفتاب (و در آب نمک) ، دوش بگیرید. مطمئن باشید که تمام آب نمک را از صورت و بدن خود کاملاً بشویید و پوست خود را با یک پاک کننده ملایم و ملایم تمیز کنید.

پوست تشنه خود را با کاربرد لیبرال آلوئه ورا یا یک مرطوب کننده ملایم دیگر فرو کنید.

آیا آب نمک برای موهای شما مناسب است؟

بسیاری از افراد از اثرات مفید آب نمک بر روی پوست و مو ، به خصوص پوست سر ، قسم می خورند. با توجه به تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن ، آب نمک پتانسیل دارد که با صرف وقت در اقیانوس ، تغذیه ای از پوست سر و مو بگذارد. اما دقیقاً همانطور که آب نمک می تواند تأثیر خشک کنندگی روی پوست داشته باشد ، این مورد در مواقع عدم صحیح بودن مو به شکلی دو برابر است.


اگر تا به حال در اقیانوس غرق شده اید و موهای خود را کاملاً غوطه ور کرده اید ، احتمالاً متوجه شده اید که شستن بعداً در آن روز کار آسانی نیست. محتوای آب موهای شما وظیفه کمک به نگه داشتن قفلهای شما را در حالت مرطوب ، الاستیک و مرطوب نگه می دارد. اگر رطوبت زیادی در اثر تبخیر از بین برود ، رشته های موهای شما ممکن است کمرنگ و لکه دار شوند - a.k.a. نمکی آب که در تمام طول روز در موهای شما نشسته و رطوبت را بیرون می کشد ، آن را بهم ریخته ، کسل کننده و بسیار سخت می کند.


با چند اقدام پیشگیرانه ساده ، شنا در آب نمکی لازم نیست موهای شما را خشک ، شکننده ، گره و کاملاً غیرقابل کنترل کند. قبل و بعد از زدن ساحل این نکات را امتحان کنید تا قفل های شما درخشنده و سالم بماند:


قبل از اینکه در معرض عناصر خشن و نمکی آب قرار نگیرد ، از یک روش تهویه مطبوع قبل از شامپو بر روی موهای خود استفاده کنید تا خاصیت ارتجاعی را ایجاد کرده و آن را عمیقاً شرط کنید. اگر موهای خود را رنگ آمیزی کنید ، به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب از پژمردگی رنگ جلوگیری می کند.

یک نوک Q بگیرید ، آن را در ضد آفتاب فرو کنید و آن را با دقت در قسمت قطعه خود بمالید. اگر تا به حال در این قسمت ظریف از سر خود آفتاب زده اید ، می دانید که حتی انجام یک شانه از طریق موهای شما می تواند یک کار دردناک باشد. مصرف این احتیاط حداقل 30 دقیقه قبل از بیرون رفتن به شما کمک می کند تا پوست خود را به بهترین شکل ممکن از ضد آفتاب جذب کرده و از آن استفاده کنید. به این ترتیب ، به علاوه ، هفته آینده پوستی مرده و خشک نخواهید داشت که به موهایتان بریزد.

در اسرع وقت بعد از شنا کردن آب نمکی ، موهای خود را کاملاً بشویید ، و شامپو بزنید و طبق معمول آنرا حالت دهید. هرچه زودتر نمک از موهای شما خارج شود ، شانس بیشتری برای اجازه داشتن موهای خود برای حفظ رطوبت طبیعی خود خواهید داشت. اگر موهای شما بعد از تمیز شدن هنوز احساس لکه دار شدن کرده اید ، یک درمان تهویه عمیق را ترک کنید. گزینه های DIY وجود دارد که شامل تخم مرغ ، آووکادو ، روغن نارگیل و روغن زیتون است ، یا می توانید یک ماسک مو با تهویه عمیق در فروشگاه داروی محلی خود خریداری کنید.

رعایت نكات احتیاطی برای محافظت از خود در برابر اثرات خشك كردن آب نمك بر روی پوست و مو باعث می شود سفر به ساحل بسیار دلپذیر شود. تهویه پوست و موهای شما قبل و بعد از قرار گرفتن در معرض آب نمکی می تواند به سلامت هر چه بیشتر آنها کمک کند ، بنابراین می توانید بر روی مهمترین چیزها - خورشید ، گشت و گذار و آرامش تمرکز کنید. علاوه بر این ، مهم است که نه تنها در طول تابستان بلکه در تمام سال برای مو ، پوست و ناخن های خود تغذیه کنید. اگرچه مکمل ها نمی توانند مو و پوست شما را از اثرات احتمالی آب نمکی محافظت کنند ، اما ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی را برای کمک به حفظ سلامت مو ، پوست و ناخن ها در طول تابستان و حتی بعد از پایان فصل ساحل در اختیار شما قرار می دهند. * در اینجا چند مورد ذکر شده است. محصولات مو ، پوست و ناخن توسط Sundown® که ممکن است بخواهید به آنها توجه کنید:


کلاه های مو ، پوست و ناخن های ما ویتامین ها ، مواد معدنی و سایر مواد مغذی را برای کمک به حفظ قفل های درخشان و همچنین درخشنده پوست و ناخن های سالم به شما ارائه می دهند. *

پوست خود را از داخل با مکمل های با کیفیت از Sundown® تغذیه کنید. آدامس های بیوتین ما یک روش مقوی برای حمایت از سلامت مو ، پوست و ناخن ها هستند. * آدامس های مولتی ویتامین زنان نیز یک انتخاب عالی هستند ، زیرا حاوی ویتامین های A و C و همچنین بیوتین برای تغذیه پوست سالم هستند. *

مرجع: فروشگاه اینترنتی ثانیکالا


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه پوست و موهای خود را در حالت موسمی سالم نگه دارید؟

يکشنبه 24 آذر 1398
13:28
سورن امیری

onsoon اینجا است و مشکلات پوستی که این آب و هوا با آن همراه است نیز وجود دارد. پوست ما در طول فصل موسمی واقعا رنج می برد. رطوبت موجود در هوا ، درد برای افراد از انواع پوست است. اگر به طور طبیعی پوست روغنی دارید ، رطوبت باعث می شود چربی بیشتری به آکنه وارد شود. اگر پوست خشکی دارید ، استفاده از مرطوب کننده ها روی پوست نیز ممکن است باعث آکنه شود. حتی ، ما را در مورد مشکلات مو که فصل موسمی با آن در بسته بندی معامله می کند ، شروع نکنید.

هندوستان امروز با دو پزشک متخصص پوست و مو در دهلی نو ، دکتر shela Agarwala از کلینیک Mehak Derma و Surgery و دکتر Vivek مهتا از مرکز زیبایی پوستی و لیزر استیک صحبت کرده تا پاسخ سوالات متداول پوست در طول فصل موسمی را دریافت کنید. پزشکان همچنین نکاتی را در مورد چگونگی مقابله با ریزش موهای زائد که در طول موسمی اتفاق می افتد به ما دادند.

چگونه برای کمک به پوست خود را در طول MONSOON

1. روال مراقبت از پوست که باید در حین موسمی دنبال شود

دکتر ویوک می گوید که باید کارهای روزمره مراقبت از پوست ما را دنبال کرد که شامل پاکسازی ، تقویت کننده و مرطوب کننده می باشد. برای پوست های روغنی ، او مرطوب کننده مبتنی بر آب را پیشنهاد می کند. وی با تأکید بر ضرورت لایه برداری پوست به منظور خلاص شدن از شر سلول های مرده. و به خصوص در فصل باران ، ضدآفتاب ضدآفتاب SPF 30 و ضد آب ضروری است. این فقط چهره زیبا شما نیست که باید در طول این آب و هوا نگران آن باشید. شما باید از پوست روی پاها نیز مراقبت کنید. شستن پاها با آب و صابون در صورت مواجهه با آبگوشت یا آب باران امری ضروری است.

تبلیغات

دکتر شهلا نیز در حین مراقبت از پوست ، نکات جالبی برای افزودن به روال ما داشت. او می گوید اگر پوست روغنی دارید ، صورت خود را بشویید. کار درست این است که به طور مرتب شستشوی صورت با اسید سالیسیلیک را بشویید. در مواردی که خشکی پوست وجود دارد ، گاهی اوقات بیش از حد تمیز بودن ، همیشه در شرایط هوا بودن ، بیماران کم کاری تیروئید و نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب حتی در محیط مرطوب باعث خشکی پوست می شوند. از شستشوی ملایم صورت استفاده کرده و از مرطوب کننده بدون روغن برای آزاد کردن پوست از خشکی استفاده کنید.

2. مواد غذایی که برای حفظ پوست سالم باید خورده شود

دکتر ویوک می گوید رطوبت در ماه های موسمی می تواند منجر به بروز مشکلات پوستی مانند لکه ها ، جوش ها و بثورات پوستی شود. کمبود آب بدن می تواند منجر به ناهموار شدن پوست شود. زردچوبه خاصیت ضد التهابی دارد و می توان از آن برای آکنه ، رنگدانه استفاده کرد. زیره را می توان برای خاصیت سم زدایی اضافه کرد. گارد تلخ منبع غنی از ویتامین C است و می تواند برای درخشش و بهبود رنگ پوست به آن اضافه شود. چای سبز یک آنتی اکسیدان خوب است که می تواند رادیکال های آزاد را خنثی کرده و جلوه خاصی به پوست ببخشد. از محصولات لبنی برای تشدید آکنه در فصل موسمی خودداری کنید. موز میوه ای ایده آل برای مصرف در فصل موسمی است زیرا حاوی چندین ویتامین و مواد معدنی است که می تواند پوست سالمی را فراهم کند.

3. غذاهایی که باید در حین مونسون کاملاً از مصرف آن اجتناب شود.

به گفته دکتر ویوک ، از گیاهان ریشه ای و سبزیجات برگ سبز باید در هنگام مونو جلوگیری شود زیرا وقتی این سبزیجات از ریشه آنها برداشته می شوند ، گل و لای مرطوب نیز در کنار یکدیگر برچسب خورده و اگر به طور صحیح شسته نشود می تواند باعث آلرژی و عفونت شود. از خوردن هندوانه و مشلون به صورت موسمی خودداری کنید زیرا این میوه ها از نظر میزان آب زیاد هستند و باعث احتباس آب در بدن می شوند. از استفاده از انبوه بر روی انبه های زیاد خودداری کنید زیرا ممکن است باعث ایجاد جوش ها شود.
4- هر چیز ویژه ای برای جلوگیری از آکنه در طی مونسون.

دکتر شله نکات جالبی برای حفظ آکنه در این فصل دارد. او بهترین راه برای انجام این کار را خشک نگه داشتن پوست است. به دلیل رطوبت ، فیلمی از روغن روی پوست تشکیل می شود که به خودی خود تحریکی است که منجر به خارش می شود ، همیشه به خصوص بعد از آمدن از آشپزخانه یا محل کار کاملاً خشک شود. داب خشک ، هرگز با حوله مالش ندهید. او همچنین از مردم می خواهد مقدار زیادی پودر تالک استفاده کنند. او اصرار دارد که پودر تالک به جای ضد عرق ها باید از دئودورانت ها استفاده شود.

او همچنین در مورد اهمیت شستشوی صورت صحبت می کند. او می گوید جوش ها به دلیل افزایش تولید روغن و عفونت آن می توانند ظاهر و تشدید شوند. روزانه 2 تا 3 بار صورت را بشویید تا روغن اضافی آن را با صابون ملایم یا شستشوی صورت پاک کنید. از صابون های دارویی استفاده نکنید. به طور مکرر دستها را لمس نکنید ، از کاغذ بافتی برای پاک کردن عرق استفاده کنید. نکته بسیار مهم دیگر که پزشک در مورد برخورد با آکنه به ما گفت ، فشرده سازی یخ است. استفاده از یخ به طور مستقیم روی صورت ، پشت و سینه از گرمازدگی ناشی از انسداد غدد عرق جلوگیری می کند.

تبلیغات

دکتر Vivek همچنین چند نکته مهم برای جلوگیری از آکنه ، استفاده از مرطوب کننده ضد آب ، تونر و اسید سالیسیلیک اسید برای جلوگیری از آکنه در فصل موسمی استفاده کرد. در صورت وجود جوشهای سرسیاه ، از محل های مستعد در استفاده از اسکراب استفاده کنید. برای جذب روغن اضافی روی صورت می توان از پک صورت گل استفاده کرد. در آخر ، نوشیدن مقدار زیادی آب را فراموش نکنید و از کرم ضد آفتاب و آرایش های غیر کامدوژنیک استفاده کنید. از مصرف لبنیات و رژیم غذایی گلیسمی بالا خودداری کنید.

5- داروهای طبیعی برای پوست

دکتر شهلا می گوید برای پوست های روغنی ، باید یک بار از بسته های میتانی مالتی استفاده شود که در هفته جذب روغن می شود. برای پوست نرمال باید آب خیار تازه رنده شده را روی صورت بمالید تا به درخشش طبیعی پوست برسد. و در آخر ، مقدار زیادی آب بنوشید.

دکتر ویوک می گوید ، موسمی میزان رطوبت بالایی را هدر می دهد و این قطعاً می تواند به کابوس منجر شود ، به خصوص برای افرادی که از پوستی شدید چرب و آکنه رنج می برند.

با این تونیک ضد عفونی کننده ، پوست را بدون روغن و تمیز نگه دارید - یک فنجان از خاک پر از گلاب را با گلاب به اندازه کافی مخلوط کنید تا خمیر یکدست و یک قاشق غذاخوری پودر کافور درست شود. این خمیر را در یخچال و فریزر در یک ظرف شیشه ای هوا نگه دارید و یک قاشق چایخوری از این مخلوط را چندین بار در روز استفاده کنید. این باعث کاهش روغنی و ایجاد تمیزی به پوست شما می شود.

وی افزود: دانه های انار با ترکیبات ضد پیری مانند آنتی اکسیدان ها و ویتامین C که به تغذیه پوست خشک کمک می کنند ، پر شده اند. دو قاشق غذاخوری تخم انار و یک فنجان جو دوسر خام را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه بریزید و دو قاشق غذاخوری عسل و کره را اضافه کنید. چند دقیقه روی صورت خود بمالید و سپس بشویید. این به از بین بردن سلولهای مرده پوست و جوانسازی پوست کمک می کند.

یکی دیگر از داروهای طبیعی که دکتر ویوک به ما در مورد آن گفته است ، مصرف دو قاشق غذا خوری از آتانا یا چانا آتا بود. به این مقدار نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه ارگانیک یا هالدی اضافه کنید. حالا یک قاشق غذاخوری کشک را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. این خمیر را روی صورت و گردن خود بمالید. حدود 10-12 دقیقه آن را بگذارید. سپس گلاب را اسپری کنید و به آرامی بشویید
چگونه به موهای خود در حین MONSOON کمک کنید


درمان ویژه مو در حین موسمی

دکتر شهلا می گوید ریزش مو پدیده ای است که روزانه تا حدودی آن را تجربه می کنیم اما در برخی شرایط مانند فصل موسمی بیش از حد است. وی می افزاید: نیازی به نگرانی نیست و به دنبال چرخه رشد طبیعی مو ، ریشه های مو تا ماه اکتبر تجدید می شود. وی می افزاید: آنچه فرد برای کاهش ریزش موهای زائد در این فصل می تواند انجام دهد ، تمیز نگه داشتن موها است به طوری که عفونی مانند شوره سر به مشکل اضافه نمی کند. مردم از ترس اینکه موهای خود را از دست بدهند می ترسند موهای خود را شامپو کنند.

اما شامپو زدن برای جلوگیری از موهای روغنی و چرب ضروری است. هنگامی که موها شسته می شوند ، آب جذب می شوند و سنگین می شوند و موهایی که مجبور به سقوط از پوست سر بودند ، بنابراین شامپو زدن باعث افزایش واقعی ریزش مو نمی شود.

تبلیغات

دکتر ویوک مهتا می افزاید ، آب زیادی بنوشید. برای حل کردن موهای زائد از یک شانه دندان پهن استفاده کنید. از کلاه یا روسری برای محافظت در برابر رطوبت ، اشعه خورشید ، آب کثیف استفاده کنید. به طور مرتب موها را در روزهای متناوب با آب و شامپو بشویید. برای درمان شوره سر 2-3 بار در هفته از یک شامپو ضد قارچ استفاده کنید. از روغن نارگیل می توان قبل از شامپو کردن برای حالت دادن به مو استفاده کرد. موهای خود را هنگام مرطوب بودن گره نخورید.
مرجع:فروشگاه اینترنتی ثانیکالا

[ بازدید : 93 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

8 بهترین مواد غذایی برای پوست ، مو و ناخن های شما..

يکشنبه 24 آذر 1398
13:24
سورن امیری

زیبایی از درون بیرون

ناخن های صاف ، موهای براق ، پوست درخشان. برای بسیاری از افراد ، اینها نشانه های زیبایی است - اما پوست ، مو و ناخن های شما در مورد سلامتی شما چه می گویند؟ آیا آنها واضح ، پر جنب و جوش و قوی هستند؟ این ویژگی های بیرونی می تواند تقریباً درباره آنچه اتفاق می افتد در بدن شما باشد. سعی کنید غذاهای قدرت زیر را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا به بهترین شکل ممکن پوست ، مو و ناخن خود را حفظ کنید - و در طول راه بدن را در سلامت خود نگه دارید.


ماهی سالمون

ماهی سالمون

خوردن ماهی سالمون ، حلیبوت و سایر ماهی های چرب راهی عالی برای تقویت سلامت مو و پوست شما است. شما مقدار پروتئین ، اسیدهای چرب امگا 3 ضروری ، آهن و ویتامین B12 را در یک بسته مرتب دریافت خواهید کرد. اسیدهای چرب امگا 3 می توانند به محافظت از پوست در برابر آفتاب کمک کرده و سلامت پوست را پشتیبانی کنند. دریافت مقدار زیادی پروتئین همچنین به ریزش مو کمک می کند. و برای پانچ نهایی یک یا دو ، آهن و ویتامین B12 می توانند رنگ مو را پر جنب و جوش تر کنند.


هویج های رنگارنگ

هویج

همه آن باریکهای کوچک به چیزی روی می آورند. غذاهای سرشار از بتاکاروتن ، مانند هویج ، به ویتامین A. منبع قدرت آنتی اکسیدان تبدیل می شوند. این مغازه طلایی دارای خواص ضد پیری بسیار خوبی است ، باعث تقویت مو و رشد ناخن می شود و نشان داده شده است که با علائم مرتبط با دیابت مبارزه می کند. همچنین می توانید بتاکاروتن را در اسفناج ، کلم بروکلی ، نخود فرنگی و کاهو رومی پیدا کنید.


تخم مرغ

تخم مرغ

میخ های قوی و سالم می خواهید؟ شکاف تخم مرغ را باز کنید. این ماده خوشمزه با یک مشت پروتئین که به راحتی هضم می شود ، بسته بندی می شود. بدن شما از هر مقدار کمی از آن استفاده خواهد کرد همراه با پروتئین ، تخم مرغ همچنین ویتامین A ، ویتامین E ، آهن ، ویتامین B7 و ویتامین B12 را در جدول قرار می دهد. یک املت ، یک frittata را شلاق بزنید یا یک جفت تخم مرغ را برای میان وعده در طول روز بجوشانید.

بلوبری

این توپ های آبدار و شاداب را روی جو دوسر صبحانه خود بپاشید یا به عنوان یک میان وعده ظهر یک مشت انگشتی بگیرید. زغال اخته بالاترین خاصیت آنتی اکسیدانی همه میوه ها و سبزیجات را دارد. آنها به رادیکال های آزاد و دیگر تأثیرات پیری بر روی بدن شما می گویند که پیاده روی کنید. آنها به عنوان بزرگترین غذای سلامتی در تمام دوران شناخته شده اند و حتی بهتر ، خوشمزه! علاوه بر قابلیت های ضد پیری ، زغال اخته همچنین با آکنه مبارزه می کند.


زن نوشیدن شیر

لبنیات کم چرب

شیر خوردم؟ اگر اینطور نیست ، برخی را بگیرید. شیر بدون چربی منبع عالی کلسیم و ویتامین D است ، ترکیبی که به تقویت ناخن ها و تقویت رشد مو کمک می کند. ماست و پنیرهای کم چرب نیز باعث تقویت کلسیم خوب می شوند. همه اینها نیست: این فراورده های لبنی همچنین دارای پروتئین هستند که از آن چیزی است که مو و ناخن ما از آن ساخته شده ، سودمند است. اگر شیر گاو کیسه شما نیست ، شیر سویا گزینه خوبی است.


جو دوسر

جو دوسر

هیچ چیز مانند یک کاسه نان تست جو دوسر صبحگاهی نیست. نه تنها این ماده شما را پر می کند و به شما انرژی می دهد ، بلکه سرشار از ویتامین های مس ، روی و B است. این مواد مغذی همه با هم کار می کنند تا ناخن های شما سالم به نظر برسند. روی به طور خاص یک ابزار قدرتمند در مبارزه با آکنه است. این التهاب را کاهش می دهد و باکتری های ناشی از آکنه را از بین می برد. جو دوسر را به طور مرتب در مقابل فوراً امتحان کنید و قبل از پخت و پز خیس خوبی به آنها بدهید تا بیشترین فواید غذایی را داشته باشید.

لوبیا

لوبیا ، لوبیا ، میوه جادویی. هر چه بیشتر بخورید… ناخن های شما قوی تر است. آنها پروتئین ، روی و بیوتین دارند ، که می تواند به ضخیم تر شدن ناخن ها و در معرض شکافت شدن کمک کند. همچنین تصور می شود که لوبیا با مقابله با کمبودهای بیوتین تقویت کننده موهای شما می شود. اکثر حبوبات سرشار از فیبر ، پروتئین ، روی و آنتی اکسیدان ها هستند که می توانند باعث تولید کلاژن شوند و به پوست شما جلوه و سلامت خاصی دهند. برای چیزی که در چنین بسته ای کوچک وارد می شود بد نیست.


عکس های معروف

9 نکته برای جوان نگه داشتن پوست

9 غذا برای پوست زیبا

5 نکته برای پیشرفت با پسوریازیس

7 استراتژی مراقبت از پوست با اگزما

گوجه فرنگی خرد شده

گوجه فرنگیها

گوجه فرنگی ها فقط آنتی اکسیدان قدرتمند دیگری نیستند - آنها همچنین برای پوست شما فوق العاده هستند. آنها به همراه ویتامین C ، همراه با کاروتنوئیدها ، لیکوپن و بتاکاروتن پر شده اند. ترجمه؟ همان خواص قرمز گوجه فرنگی باعث جلوگیری از قرمز شدن آن می شود. خوردن غذاهای سرشار از کاروتنوئید باعث افزایش محافظت پوست شما در برابر آفتاب سوختگی می شود ، به خصوص هنگامی که با ویتامین E. همراه باشید. یک راه خوب برای دریافت دوز هردو استفاده از آن با سالاد کورس است: گوجه فرنگی های خرد شده ، ریحان و موزارلا را با روغن زیتون خرد کنید. یوم!

مرجع:ثانیکالا


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]