سایت خانومی لوازم آرایشی

پنجشنبه 21 اسفند 1399
11:06
سورن امیری

شما بارها واژه "اشعه ماورا بنفش" را شنیده اید ، اما این کل ماجرا را بیان نمی کند - خورشید انواع مختلفی از اشعه ماوراio بنفش از جمله اشعه ماوراlet بنفش A (UVA) و فرابنفش B (UVB) را تولید می کند. اگرچه ضد آفتاب های گذشته منحصراً بر روی اشعه UVB متمرکز شده بود ، اما دانشمندان و متخصصان پوست همچنان به کشف اثرات احتمالی مضر اشعه UVA بر روی پوست می پردازند. از آنجا که محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش سنگ بنای هر رژیم م anyثر برای مراقبت از پوست است ، درک طرف مقابل شما نیمی از مشکل است.

تفاوت در چیست؟
خورشید از اشعه ماوراlet بنفش نامرئی به شکل اشعه UVA ، UVB و UVC ساطع می کند. در حالی که اشعه UVC هرگز به لایه ازن نفوذ نمی کند ، اشعه UVA و UVB نفوذ می کند. اشعه UVA و UVB باعث آسیب دیدگی پوست می شود و منجر به تسریع در پیری و افزایش خطر ابتلا به سرطان های پوست از جمله ملانوما ، سرطان سلول پایه و کارسینوم سلول سنگفرشی می شود. حداکثر 95 درصد اشعه هایی که به پوست شما می رسند ، اشعه UVA هستند که نفوذ آنها با شدت بیشتری نسبت به پسر عموهای UVB آنها بیشتر است. این بدان معنی است که آنها نقش بیشتری در شکل گیری سرطان پوست و همچنین چین و چروک و سایر علائم پیری دارند. از طرف دیگر ، اشعه UVB عامل اصلی سوزش و قرمز شدن پوست است. اگرچه آنها در مقایسه با اشعه UVA فقط نقش ثانویه ای در عکسبرداری دارند ، اما هنوز هم فاکتور مهمی در پیشرفت سرطان هستند.

از خودت محافظت کن
همیشه یک ضد آفتاب با SPF حداقل 30 انتخاب کنید که حدود 93 درصد از اشعه UVA محافظت می کند. همچنین به دنبال محصولاتی با عنوان "طیف گسترده" باشید که از اشعه UVA و UVB محافظت می کند. مراقب مواد موثری مانند اکسید روی ، دی اکسید تیتانیوم ، اکسی بنزون ​​، اکامسول و آووبنزون ​​باشید. کرم ضد آفتاب را برای روزها در ساحل رزرو نکنید - هر بار که بیرون از منزل می روید آن را استفاده کنید ، آن را روی هر پوستی که حداقل 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب قرار گیرد بمالید و هر دو ساعت یک بار دیگر آن را استفاده کنید. سلامت آینده و پوست کاملاً حفظ شده شما از شما تشکر می کند.

چه بیشتر باید بدانم؟

سایت خانومی لوازم آرایشی:علاوه بر ضد آفتاب محافظ پوست ، در صورت امکان سایه را نیز جستجو کنید. لباس هایی بپوشید که از نظر جسمی هر دو نوع اشعه ماورا بنفش را مسدود کند ، از جمله کلاه های لبه باز ، عینک آفتابی و لباس های بلند با گره های تنگ به رنگ های تیره یا روشن. برای ایمنی و راحتی بیشتر ، مرطوب کننده هایی را انتخاب کنید که دارای محافظت از SPF هستند و در روزهای ابری از ضد آفتاب خودداری کنید - اشعه UVB پر انرژی می تواند به ابر و مه نفوذ کند.

[ بازدید : 75 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیست قیمت محصولات نانو

سه شنبه 12 اسفند 1399
13:06
سورن امیری

لیست قیمت محصولات نانو: فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

اسپری نانوسان ثانیکالا

نانو بدنه خودرو نانوسان

قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان

محصولات نانوسان بیز

لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان

اپلیکیشن نانوسان

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.
نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.
تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.
ایران در فناوری نانو مقام هفتم را در دنیا داراست.

معرفی فناوری نانو

فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستم‌هایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند.

فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوری‌های نوینی است که با سرعت هرچه تمام‌تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمان‌ها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است.

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی، چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزار‌های نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود.

تحلیل گران بر این باورند که فناوری نانو، فناوری زیستی (Biotechnology) و فناوری اطلاعات (IT) سه قلمرو علمی هستند که انقلاب سوم صنعتی را شکل می‌دهند. نانو تکنولوژی می‌تواند به عنوان ادامهٔ دانش کنونی به ابعاد نانو یا طرح‌ریزی دانش کنونی بر پایه‌هایی جدیدتر و امروزی‌تر باشد.

فروشگاه محصولات نانو در تهران

لیست قیمت محصولات نانو

محصولات نانو سان

بهترین اسپری نانو ماشین

محصولات نانو سان خودرو

محصولات نانوسان دیجی کالا

قیمت محصولات نانوسان آلمان

واکس، پولیش و تمیزکننده خودرو نانوسان – شوینده فرش و مبل نانوسان – مراقبت کفش و لوازم جانبی نانوسان – اسکاچ و سیم ظرفشویی نانوسان – شیشه پاک کن نانوسان

تاریخچه فناوری نانو
در حدود ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، دموکریتوس فیلسوف یونانی، برای اولین بار واژه اتم را که در زبان یونانی به معنی تقسیم نشدنی است، برای توصیف ذرات سازنده مواد به کار برد. از این رو شاید بتوان او را پدر فناوری و علوم نانو دانست.
نانو ریشه یونانی “نانس” به معنی کوتوله می‌باشد. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم می‌باشد که در تمامی گرایشات علمی راه یافته است تا جایی که در یک دههٔ آینده برتری فراینده‌ها، وابسته به این تحول خواهد بود.ماهیت فناوری نانو توانایی کارکردن در تراز اتمی، مولکولی و فراتر از آن در ابعاد بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر، با هدف ساخت و دخل و تصرف در چگونگی آرایش اتم‌ها یا مولکول‌ها با استفاده از مواد، وسایل و سیستم‌هایی با توانایی‌های جدید و با تغییر این ساختارها و رسیدن به بازدهی بیشتر مواد می‌باشد.
فناوری نانو فرایند دستکاری مواد در مقیاس اتمی و تولید مواد و ابزار، به وسیله کنترل آنها در سطح اتم‌ها و مولکولهاست. در واقع اگر همه مواد و سیستم‌ها ساختار زیربنایی خود را در مقیاس نانو ترتیب دهند؛ آنگاه تمام واکنش‌ها سریع‌تر و بهینه‌تر صورت می‌گیرد و توسعه پایدار پیش گرفته می‌شود. از جمله دستاوردهای فراوان این فناوری کاربرد آن در تولید، انتقال، مصرف و ذخیره‌سازی انرژی با کارایی بالاست که تحول شگرف را در این زمینه ایجاد می‌کند. از اینرو دست‌اندرکاران و محققان علوم نانو در تلاش‌اند تا با استفاده از این فناوری به آسایش و رفاه بیشتر در درون و برون ساختمان با یافتن طبقه جدیدی از مصالح ساختمانی با عملکرد بالا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها بخصوص در مصرف منابع انرژی و در نهایت به توسعه پایدار دست یابند. فناوری نانو منجر به تغییرات شگرف در استفاده از منابع طبیعی، انرژی و آب خواهد شد و پساب و آلودگی را کاهش خواهد داد.
معرفی فن‌آوری نانو
فن‌آوری نانو توانایی ساخت، کنترل و استفاده ماده در ابعاد نانومتری است. اندازه ذرات در فن‌آوری نانو بسیار مهم است، چرا که در مقیاس نانویی، ابعاد ماده در خصوصیات آن بسیار تأثیرگذار است و خواص فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی تک تک اتم‌ها و مولکول‌ها با خواص توده ماده متفاوت است. این اندازه در مواد مختلف متفاوت است، اما به طور معمول مواد نانو به موادی که حداقل یکی از ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از ۱۰۰ نانو متر باشد گفته می‌شود.
مراحل فن‌آوری نانو
در مجموع این فناوری شامل سه مرحله می‌باشد:
طراحی مهندسی ساختار‌ها در سطح اتم.
ترکیب این ساختار‌ها و تبدیل آن‌ها به مواد جدید با ساختار نانو با خصوصیات ویژه.
ترکیب اینگونه مواد و تبدیل آن‌ها به ابزارهای سودمند.
انتظار می‌رود که نانو تکنولوژی نیاز بشر را به مواد کمیاب کمتر کرده و با کاستن آلاینده‌ها، محیط زیستی سالم‌تر را فراهم کند.
محصولات نانو خودرو
محصولات
محصولات نانو مواد را هم می‌توان به صورت‌های زیر بیان کرد:
فیلم‌های نانو لایه برای کاربردهای عمدتاً الکترونیکی.
نانو پوشش‌های حفاظتی برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و حفاظت در مقابل عوامل مخرب محیطی.
نانو ذرات به عنوان پیش‌سازنده یا اصلاح ساز پدیده‌های شیمیایی و فیزیکی.
محصولات نانو خودرو
تعریف استاندارد
به طراحی، تعیین ویژگی‌ها، تولید و کاربرد مواد، ابزار آلات و سیستم‌ها با کنترل شکل و اندازه در مقیاس نانو می‌گویند.
به دستکاری کنترل شده، جاگیری دقیق، اندازه‌گیری، مدلسازی و تولید مواد در مقیاس نانو می‌گویند و هدف آن تولید مواد، ابزار و سیستم‌هایی با ویژگی‌های بنیادی و عملکردهای جدید می‌باشد پس علم نانو علمی است برای زندگی.
اصول بنیادی
یک نانومتر (nm) یک میلیاردیم متر است. برای سنجش طول پیوندهای کربن-کربن، یا فاصلهٔ میان دو اتم بازهٔ ۱۲. تا ۱۵. نانومتر به کار می‌رود؛ همچنین قطر یک مولکول دی‌ان‌ای دو رشته‌ای نزدیک به ۲ نانومتراست. و از سوی دیگر کوچک‌ترین باکتری ۲۰۰ نانومتر است. اگر بخواهیم برای دریافتن مفهوم اندازهٔ یک نانومتر نسبت به متر سنجشی انجام دهیم می‌توانیم اندازهٔ آن را مانند اندازهٔ یک تیله به کرهٔ زمین بدانیم. یا به شکلی دیگر یک نانومتر اندازهٔ رشد ریش یک انسان در طول زمانی است که برای بلند کردن تیغ از صورتش باید بگذرد.
با توجه به نو بودن این فن آوری، هر سال کاربردهای جدیدی از آن در صنایع مختلف معرفی می‌شود. در مورد کاربرد‌های نانوتکنولوژی در صنعت ساختمان به طور خلاصه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
محصولات نانو خودرو

نانوسان چیست

اسپری نانو کارواش

قیمت نانو سرامیک خودرو

قیمت اسپری نانو برای ماشین

محصولات نانو خودرو

اسپری نانو برای موتور ماشین

اسپری نانو برای داخل ماشین

  • بهبود خواص سیمان و بتن
  • بهبود خواص مکانیکی
  • افزایش کیفیت سیمان و بتن
  • جلوگیری از نفوذ عوامل مخرب خارجی به داخل بتن
  • نانو پوشش‌ها
  • ایجاد پوشش عایق مناسب
  • عدم نفوذ عوامل خوردگی
  • افزایش مقاومت در برابر انتقال حرارت
  • افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و پوسیدگی
  • خاصیت خود تمیز شوندگی سطوح
  • رنگ‌های تصفیه کننده هوا
  • نانو ضد آب کننده‌ها
  • نانو شیشه‌ها
  • شیشه‌های خود تمیز شونده
  • شیشه‌های محافظ در برابر آتش
  • شیشه‌های کنترل کننده انرژی
  • نانو آسفالت‌ها
  • نانوکامپوزیت‌ها
  • تصفیه کننده‌های آب و فاضلاب
  • شاخه‌های اصلی در نانو
  • می‌توان موردهای زیر را شاخه‌های بنیادین دانش نانوفناوری دانست:
  • نانو روکش‌ها
  • نانو مواد
  • نانو پودر‌ها
  • نانو لوله‌ها (نانو تیوب‌ها)
  • نانو کامپوزیت‌ها
  • مهندسی مولکولی
  • موتورهای مولکولی (نانو ماشین‌ها)
  • نانو الکترونیک
  • نانو سیم‌ها
  • نانو حسگر‌ها
  • نانو ترانزیستور‌ها
  • نانو مواد نرم
  • لیپید نانوفناوری
  • نانو مکانیک
  • نانو سیالات

[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

من 5 روش درمان کشش را امتحان کردم - در اینجا بهترین صادقانه ترین نظرات من است

سه شنبه 11 شهريور 1399
20:16
سورن امیری

نوشته شده توسط HALLIE GOULD UPDATED 24 آگوست 2020
دو زن بیرون
ASHLEY ARMITAGE / REFINERY29 برای تصاویر زیبا
در طول سالها ، علائم کشش ایجاد شده به چند عامل مختلف برمی گردد. اول ، بلوغ بود. من از یک کودک فوق العاده لاغر به نوجوانی خمیده در یک شب رسیدم. به همین ترتیب ، من سریعتر از بدنم خلق کردم و این علائم اجتناب ناپذیر در بدن من ظاهر شد.

رشد یافته به آنها عادت کرده و به سختی متوجه لباس پوشیدن یا لباس پوشیدن آنها می شود و شرمساری که در طول سالهای نوجوانی همراه آنها بود به طور کلی فروکش کرده است. همانطور که گفته شد ، احساس افتخار نسبت به بدن خود (از جمله تمام منحنی ها و لبه های آن) و تمایل به کاهش علائم کشش ، جدا از هم نبوده اند. من می توانم از مثبت بودن بدن استقبال کنم و هنوز هم روشهای مختلف درمانی را برای صاف کردن آنها امتحان کنم. دقیقاً همان کاری که من کردم.

اما اول ، برخی تحقیقات. به گفته اسکات ولز ، جراح پلاستیک مستقر در نیویورک ، معروف به روش کل نگرانه ، وی توضیح داد که علائم کشیدگی در زیر لایه اپیدرم دست نخورده ظاهر می شود.

علائم کشش چیست؟
استرچ کلاژن در پارچه کلاژن است که هر زمان پوست بیش از حد کششی کشیده شود ، ایجاد می شود. ولز خاطرنشان می کند که به طور معمول در ناحیه شکم در دوران بارداری یا در ناحیه باسن و پا با افزایش وزن سریع اتفاق می افتد. آنها همچنین می توانند در دوران بلوغ به دلیل تغییر هورمونی در پوست ایجاد شوند تا رشد را در خود جای دهند.
شنیده شده است بسیاری از توصیه های متناقض در مورد درمان علائم کشش شنیده ، اما آیا آنها واقعاً م workثر هستند؟ پنج مورد از بهترین درمان های موجود. در زیر ، همه آنچه را که باید بدانید قبل از اولین درمان با علائم کشش ، تجزیه و تحلیل می کنیم.

با کارشناس دیدار کنید

Scott Wells یک جراح پلاستیک و ترمیمی دارای مجوز تخته است که در نیویورک مستقر است.
Zein Obagi یک متخصص پوست دارای مجوز از هیئت مدیره است که در لس آنجلس مستقر است.
01
از 05
درمان بدن چند منظوره
سلامت بدن امولسیون پوست ZO
اوباگی به من پیشنهاد داد که امولسیون پلاس Zo Skin Health Body (95 دلار) مخلوط با ترمیم چروک و بافت (145 دلار) را امتحان کنم. اوباگی توضیح داد ، "آنچه فرمول را به گزینه ای مناسب برای درمان علائم کشیدگی تبدیل می کند این است که شما در حال مخلوط کردن میکرو امولسیون شبکیه هستید - که به طور قابل توجهی تحریک تجدید اپیدرم ، تولید کلاژن و حتی رنگ پوست را بهبود می بخشد - با پاپائین و ساکرومیس عصاره سروزیا برای ایجاد لایه برداری آنزیمی. این سلول های مرده پوست را از بین می برد و بافت های خشن پوست را صاف می کند. همچنین باعث کند شدن علائم کشش و جبران مجدد هیدراتاسیون و لیپیدها می شود تا عملکرد سد پوست را بازیابی کند. در نهایت ، این به شما کمک می کند تا پوست به حالت سالم برگردد و از بروز آسیب جدید جلوگیری کند. "

مواد اصلی: رتینول یک مشتق ویتامین A است که اغلب در آکنه و محصولات ضد پیری پوست استفاده می شود. این ماده با بهبود میزان گردش سلول همراه با ایجاد لایه برداری موثر عمل می کند.
این برچسب بیان می کند که چه مدت نتیجه می گیرید ، بنابراین من هر روز برای یک هفته کامل از این مخلوط استفاده می کنم تا تغییرات را ببینم. اول از همه - علائم کششی کنار - این تقریباً یک محصول معجزه آساست. پوست من در کل آزمایش نرم ، لطیف ، لایه برداری ، مرطوب و کاملاً ملایم بود. علائم کشش من پس از فقط یک هفته کمرنگ به نظر می رسید (مصرف آن). آنها به هیچ وجه از بین نرفته اند ، اما کمتر مورد توجه قرار می گیرند ، و مطمئناً استفاده از نتایج حتی بیشتر هیجان انگیز خواهد بود.


02
از 05
داروخانه پیدا کنید
روغن مراقبت از پوست چند منظوره Bio-Oil
روغن مراقبت از پوست چند منظوره Bio-Oil (13 دلار) مذهبی بر روی زخم هایی که بعد از جراحی که چند سال پیش انجام دادم ، ظاهر شد. واقعاً واقعاً ، مخصوصاً با چنین برچسب قیمت پایین. به نوعی ، تاکنون فکر نکرده ام که آن را روی علائم کشش خود اعمال کنم. این ماده با استفاده از مرطوب کننده های غنی برای آبرسانی و تغذیه تا ساعت ها بعد از استفاده ، در پوست شما ذوب می شود. فرمول مورد علاقه فرقه با روغن پورسلین مخلوط می شود تا محصول به راحتی قابل جذب و در هنگام لمس سبک باشد.
در
مترادف در
اسم
بهدمنزدیکپهلوی
برج
پس از یک هفته مالش روی علائم کشش ، متوجه تفاوت جزئی شدم ، اما نه به اندازه محصولات دیگر که امتحان کردم. اگرچه بعد از استفاده مداوم ، هر بار رنگ آمیزی بیشتر می شود. هنوز گزینه ای برای پاشیدن وجود دارد ، زیرا این روش برای از بین بردن جای زخم ، حتی رنگ پوست ، مرطوب شدن و حتی بعد از آفتاب درمانی و روغن حمام قابل استفاده است.


03
از 05
لیزر
اسکات ولز MD Hy-Pep
ولز یک کوکتل مراقبت از پوست را برای همراهی یک دور از درمان های لیزر پیشنهاد داد تا علائم کششی من به بهترین وجه کم شود. وی توضیح می دهد ، "از آنجا که علائم کشش در واقع ناحیه ای از پوست است که در آن کلاژن آسیب دیده است ، درمان های بهبود علائم کششی در جهت بازسازی یکپارچگی کلاژن در ناحیه این علامت است. بیماران در یک رژیم مراقبت از پوست قرار می گیرند که به حمایت از بازسازی و تغییر ساختار درم کمک می کند. در همان زمان ، لیزرهای سازنده کلاژن ، مانند Palomar 1540 و Deep IR Lasers ، برای تحریک ترمیم پوستی استفاده می شوند. به نظر من بهترین محصول ، سرم اسید هیالورونیک است که می تواند صدها برابر وزن خود را در آب جذب کرده و در پوست نگه دارد ، تحمل الاستیک پوست را بسیار افزایش می دهد. ما این محصول اختصاصی را با نام Scott Wells MD Hy-Pep (90 دلار) ارائه می دهیم. به طور کلی ، چندین روش درمانی مورد نیاز است ، اما آنها با استفاده از این روش ها بهبود قابل توجهی در ظاهر خود دیده اند. "

هر روش لیزر به طور کلی 15 تا 30 دقیقه طول می کشد ، بسته به منطقه ای که برای درمان در نظر گرفته شده است. برای من ، این کار همیشه نسبتاً سریع بود و همین باعث می شد که قرارها راحت تر شوند. ولز پیشنهاد می کند حداقل سه روش درمانی برای یک ماه برنامه ریزی برای دیدن نتایج داشته باشید. من برای اولین بار رفتم و خوشحال شدم. پیش از این به من دستور داده شده بود که یک Advil ببرم ، بنابراین نگران بودم که در چه وضعیت دردناکی قرار است شروع کنم. به هیچ وجه راحت نبود ، اما قطعاً قابل تحمل بود - مانند ضربه های گرم یک نوار لاستیکی. بعد از چند ساعت فقط متوجه کمی قرمزی شدم و از این پس هیچ کسری از کار افتادم - بلافاصله پس از عمل به کار خود برگشتم. با این حال ، بهتر است از قرار گرفتن در معرض مستقیم در ناحیه تحت درمان خودداری شود ، بنابراین مجبور شدم آخر هفته سفر به ساحل را رد کنم.

برای مناطق کوچکتر (فقط چند مارک) ، انتظار می رود حدود 250 دلار و برای سطوح بزرگتر ، 500 دلار پرداخت کنید. قطعاً می توانم بگویم لیزرها کار می کنند. بعلاوه ، پس از انجام تحقیقات من ، اکثر پزشکان اذعان می کنند لیزر م wayثرترین راه برای از بین بردن علائم کشیدگی است (ممانعت از ایجاد شکم). من امید زیادی به درمان بعدی دارم - شما را به روز نگه دارید.04
از 05
آواز ارگانیک
سیستم کشش دانه انار و کدو تنبل
سیستم کشش دانه انار و کدو تنبل Pairan (86 دلار) شامل کرم کره ای غنی از آنتی اکسیدان برای استفاده در صبح و یک روغن غنی کننده و پر کننده برای استفاده در شب است. هر دوی آنها برای تغذیه مطلوب پوست سرشار از امگا هستند و در کنار هم توانایی کشش پوست را به حداکثر می رسانند. پاول بانول ، مشاور جراح پلاستیک و متخصص مراقبت از پوست ، در مورد این محصولات می گوید: «کلید پیشگیری و درمان علائم کشش ، درک نیاز به آبرسانی به پوست برای ترمیم بهینه و نشاط بافت و نرم و لطیف نگه داشتن پوست است. این روش منحصر به فرد برای ادغام دوگانگی کرم برای آبرسانی به پوست و روغن های خاص با اثرات آنتی اکسیدانی بسیار هیجان انگیز است. "

مواد مغذی اصلی آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و به کاهش زخم آکنه ، یکدست شدن رنگ پوست ، نرم شدن چین و چروک ها و تقویت درخشندگی طولانی مدت کمک می کنند ، به طوری که آرایش نمی تواند مطابقت داشته باشد.
در حالی که من محصولات را دوست داشتم - آنها احساس لوکس بودن و بوی فوق العاده ای دارند - این سیستم که در ابتدا برای ناتالی پورتمن هنگام بارداری ایجاد شده است ، برای کسی که می خواهد پوست خود را از آسیب دور نگه دارد ، مفیدتر به نظر می رسد. من به مدت یک هفته کامل از آن استفاده کردم و مطمئناً رنگ پوست یکدست شده و مدت بیشتری هیدراته می ماند ، اما علائم کشش من به طور محسوسی متفاوت از روز هفتم است. توصیه این محصولات زیرا احساس بسیار خوبی دارند.

نکته اصلی در پیشگیری و درمان علائم کشش ، درک نیاز به آبرسانی به پوست برای ترمیم بهینه و نشاط بافت و نرم و لطیف نگه داشتن پوست است.


05
از 05
محصول مورد استفاده مجدد
روغن خز
پس از یک نکته از یکی از دوستانم در صنعت ، تصمیم گرفتم روغن خز (46 دلار) را روی علائم کشش امتحان کنم. این محصول که برای نرم کردن موهای شرمگاهی و پاکسازی موهای داخلی استفاده می شود ، همراه با ویتامین های A و E با روغن انگور ، درخت چای و روغن جوجوبا فرموله می شود. همچنین از روغن دانه مریم گلی استفاده می کند که دارای خواص درمانی است که فقط باعث تسکین و کاهش می شود التهاب ، اما همچنین پوست شما را با گذشت زمان سالم نگه می دارد لیلیان ، یکی از بنیانگذاران ، از آن برای جلوگیری از ایجاد علائم کششی در دوران بارداری استفاده کرد.

من هرگز نمونه ای در کابینه پزشکی خود نداشته ام. من روغن را به مدت یک هفته صاف کردم و دیدم پوست من لطیف ، مرطوب و بوی شگفت انگیزی دارد. باز هم ، به نظر می رسد برای جلوگیری از ایجاد علائم کشیدگی احتمالاً نتیجه بهتری خواهد داشت ، اما باعث خلاص شدن من از شر آنها می شود. اما رطوبت اضافه شده به نیشگون کمک می کند!

[ بازدید : 118 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برای ایجاد یک قفسه سینه واقعاً آسیب دیده از آفتاب ، لکه های تاریک را با لیزر خاموش کردم

سه شنبه 11 شهريور 1399
20:15
سورن امیری

نوشته شده توسط SACHA STREBE به روز شده در 21 ژوئیه 2020

زنی با دکلته زیبا

PHONGTHORN HIRANLIKHIT / چشم / تصاویر GETTY

در این مقاله


Fraxel چیست؟

مزایای Fraxel

Fraxel Vs. سایر لیزر درمانی ها

نحوه آماده سازی

چه چیزی انتظار می رود

اثرات جانبی

مراقبت های بعدی

غذای آماده نهایی

گفتگوی واقعی: دستگاه ها ، روش های درمانی یا فناوری مدرن بسیار کمی وجود دارد که به تلاش به نام زیبایی نه بگویند. مخصوصاً وقتی صحبت از پوست من می شود. من از 14 سالگی که مادرم مرا به عنوان برنامه تمیز کننده ، تن ، مرطوب کننده و ضد آفتاب قرار داده مراقبت از بزرگترین اندامم را انجام داده ام.



من در استرالیا بزرگ شدم ، جایی که در ازن سوراخی وجود دارد ، بنابراین SPF و مانترا سیلی از لغزش از بدو تولد ریشه دوانده بود. این یک بیماری پوستی ساده است که به دلیل چندین روش درمانی IPL (نور پالس شدید) ایجاد شده است. 10 سال دیگر از والدین استفاده کنید (مامان با خواندن این مقاله منظور من را خواهد فهمید) و چهره من بیش از کمی خسته و کسل کننده به نظر می رسید. بنابراین ، در 37 سالگی کمی پرکننده زیر چشم و یک لب برآمدگی را انتخاب کردم ، چرا که نه.


فقط باعث نشد که دلقک یا کارتونی به نظر برسم. در واقع ، مردم مدام از من می پرسیدند که از چه نوع مراقبت از پوستی استفاده می کنم زیرا چهره من بسیار شاداب است. این یک بازی واقعی بود.



اما من بخاطر همین حرفم اینجا را پرت می کنم تا در مورد Fraxel صحبت کنم. همانطور که 30 سالگی را ترک کردم و 40 ساله ام را شروع کردم ، متوجه شدم که دکلته من فراموش شده است. من تمام این مدت زمان را برای طراوت بخشیدن به صورت خود صرف کرده و ناحیه قفسه سینه خود را فراموش کرده ام. در واقع ، این یکی از زمینه هایی است که بسیاری از ما از آن چشم پوشی می کنیم. به گفته جوآنا چک ، متخصص زیبایی ، "صورت شما از خط مو شروع می شود و به سمت نوک پستان می رود." اگرچه من واقعاً اعتقاد دارم که ، من همیشه کارهای روزمره خود را دنبال می کنم. بعلاوه ، حتی اگر مادرم در دوران کودکی ما را ضد آفتاب می پوشاند ، تقریباً تمام روز هر روز در ساحل یا بیرون آفتاب بازی می کردیم.


بعد از 39 سال ، این آسیب به پوست شما وارد می کند.



برای من ، باعث آسیب خورشید و hyperpigmentation در قفسه سینه من می شود. بعد از دیدن مادر من چندین کارسینوم سلول بازال از قفسه سینه او خارج شده است (این شایع ترین شکل سرطان پوست است که مناطق تحت آفتاب مانند صورت ، گردن و قفسه سینه را تحت تأثیر قرار می دهد ، اگرچه رشد آن کند است ، اما اگر خطرناک باشد) درمان نشده) ، تصمیم گرفتم زمان آن فرا رسیده باشد که به مراقبت از پوست در آینده نگاه کنم.



بنابراین ، قرار ملاقات را برای دیدن نانسی سامولییتس ، MD ، FAAD ، بنیانگذار و مدیر پزشکی Facial Skin در غرب هالیوود برای مشاوره رزرو کردم. پس از نگاهی به قفسه سینه ، هنگام پاک کردن لیزر قدیمی Fraxel ، بهترین روش پیشگیری به من داده شد. من قبلاً نام این لیزر را شنیده بودم و از حرکت به جلو احساس راحتی می کردم.


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر Fraxel و نحوه کار آن ، ادامه مطلب را بخوانید.


ساکا استره قبل از فراکسل

SACHA STREBE

Fraxel چیست؟

به طور خلاصه ، Fraxel دستگاهی است که درمانی را انجام می دهد که به آن می توان گفت لیزر فرکشنال (Surface). Zain Husain ، MD ، متخصص پوست و م founderسسه پوست و بنیانگذار مرکز پوست و زیبایی نیوجرسی ، توضیح می دهد: "لیزر Fraxel یک فناوری لیزر تکه تکه است که در دو نوع وجود دارد: "لیزر Fraxel غیر فرسوده از طول موج نور استفاده می کند که لایه بالایی پوست (اپیدرم) را از بین نمی برد بلکه در زیر سطح برای ایجاد اثرات سطح پوست کار می کند. این از انرژی نور برای تحریک تولید کلاژن استفاده می کند و برای کسانی که پوست سفت و صاف می خواهند یا می خواهند چین و چروک ها ، جای زخم ها و علائم کشش را بهبود بخشند. "سمولیت به من می گوید ، در مقایسه با لیزر با روکش مجدد سنتی ، فقط بخشی (معمولاً بین 20 تا 40 درصد) از سطح پوست تحت درمان قرار می گیرد ، که باعث بهبود سریعتر ، ایمن تر و کاهش خطر عوارض می شود. Fraxel معمولاً برای درمان پوستی که از آفتاب آسیب دیده یا از آکنه یا ضربه زخم شده استفاده می شود. این هزینه بسته به نوع لیزر و تعداد درمان های مورد نیاز می تواند بسیار متفاوت باشد. با این وجود ، انتظار دارید که حدود 1500 تا 2000 دلار به شما بازگردد.


مزایای Fraxel

• کاهش آسیب های خورشید


• پوست سفت شده


• سطح صاف تر و یکدست تر


• بافت تصفیه شده


Fraxel معمولاً برای بهبود بافت پوست ، هدف قرار دادن قرمزی ، آفتاب و جای زخم استفاده می شود. اما علاوه بر پاکسازی پوست ، Fraxel همچنین می تواند خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهد. وی به عنوان یک متخصص پوست ، بیش از 15 سال است که در حال درمان سرطان پوست و استفاده از دستگاه های کسر کننده سطح است ، او می داند که چقدر می تواند به عنوان یک درمان پیشگیرانه مفید باشد. سامولیت می گوید: "از آنجا که پوست شما در طی روند بهبود خود (بعد از فراکسل) خود را ترمیم می کند ، از نظر علمی نشان داده شده است که تعداد سلولهای پیش سرطانی را کاهش می دهد و احتمالاً خطر ابتلا به انواع خاصی از سرطان پوست را نیز در طولانی مدت کاهش می دهد." نه تنها این بلکه با جلسات کاهش یافته نتایج زیبایی نیز بدست می آورید.


Fraxel Vs. سایر لیزر درمانی ها

قبل از تصمیم گیری درباره Fraxel ، باید از انواع مختلف آن نیز آگاهی داشته باشید. هر یک از لیزرها از نظر طول موج متفاوت هستند. سامولیت توضیح می دهد: "در مورد استفاده مجدد از سطح ، ما معمولاً این موارد را به انواع فرسوده (باعث فرسایش ، سوختگی کنترل شده) و غیر چرمی (باعث آسیب ناشی از گرما و بدون سوختگی) می کنیم." "انواع زائد (مانند CO2) برای درمانهای تهاجمی تر استفاده می شود و زمان بهبودی بیشتری دارند." لیزرهای کسری موجود در Facile Fraxel Dual و Clear و Brilliant نامیده می شوند. سامولیت اضافه می کند که اینها طول موجی مشابه هستند ، اما انرژی تحویل داده شده توسط Clear و Brilliant بسیار کمتر است و حداقل زمان بازیابی را فراهم می کند. وی خاطرنشان کرد: "Fraxel Dual بسیار متنوع است و بسته به نیاز پوست بیمار پارامترهای ترکیبی درمانی بی نهایت دارد."


از آنجایی که لیزرهای سطحی با کسر آب در پوست را هدف قرار می دهند ، سامولییت به من می گوید که نتیجه قابل پیش بینی در هر بیمار را فراهم می کند زیرا شما می توانید میزان انرژی تحویل داده شده را حتی به صورت مداوم کنترل کنید. لیزرهای دیگری که برای از بین بردن موهای زائد ، قرمزی و خال کوبی استفاده می شوند ، هدف خاصی دارند که لیزر به آن جذب می شود (خون ، رنگدانه و غیره). وی توضیح می دهد: "به عنوان مثال ، اگر از دستگاه حذف مو یا دستگاه عروقی با پوست تیره (ملانین بیشتر) استفاده شود ، میزان انرژی جذب شده می تواند كمتر قابل پیش بینی باشد و منجر به سوختگی یا از بین رفتن رنگدانه شود."


چگونه برای درمان فراکسل آماده شویم

خوشبختانه ، آمادگی زیادی برای این روش درمانی لازم است. سامولییت می گوید اجتناب از آفتاب و محصولات محتمل برای مراقبت از پوست در هفته قبل از درمان به شما اطمینان می دهد که پوست در شرایط مناسبی قرار دارد تا به خوبی ترمیم شود. اگر یک Fraxel روی صورت خود دارید و سابقه تبخال دارید ، پس او همچنین توصیه می کند که یک داروی پیشگیرانه را در روز درمان شروع کنید.


در طول درمان با فارکسل چه انتظاری باید داشته باشید

قبل از شروع درمان ، من از بی حس کننده موضعی استفاده کردم که در کل ناحیه دکلته قرار دارد. از آنجا که این سینه بود و نه صورت من ، نگران سطح درد بودم. من قبلاً لیزرهای زیادی داشته ام ، از جمله IPL ، و کرم بی حس کننده احساس کاملاً خوبی را در من ایجاد کرده است. در مورد فرکسل نیز چنین بود ، اما قطعاً خواهم گفت که در طول درمان احساس گرما و خاردار می کند. لیزر Fraxel در همان زمان ، و آنها کاملاً قرمز پس از درمان بودند ، اما این درمان به جز آفتاب سوختگی تازه صدمه ای ندید. به طور کلی ، Fraxel دردناک تر از سایر لیزرها است ، بنابراین سامولییت می گوید شما همچنین می توانید آرام بخشی خفیف و یا بیهوشی تزریقی را انتخاب کنید. من برای اولین بار پرکننده لب را امتحان کردم و قطعاً جواب داد.


اثرات جانبی

بعد از خنک شدن قرمزی (حتماً دوش آب ولرم بگیرید ، زیرا آب گرم سوزش می کند) ، پوست من شروع به ایجاد برجستگی های قهوه ای و ریز در جایی که لیزر وجود داشت ، می کند. در واقع می توانید اثر لیزر را روی پوست مشاهده کنید. اما این اصلاً دردناک است. در واقع ، احساس آفتاب سوختگی پس از چند ساعت از بین می رود. هرچند بسیار دلپذیر به نظر می رسد ، بنابراین من برای پوشاندن آن یک یقه لاک پشت آستین بلند را انتخاب کردم. خوشبختانه ، من درمان را در ماه های خنک تر انجام می دهم ، که معمولاً برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب توصیه می شود ، بنابراین پوشیدن یک آستین بلند و تاج گردن غیر معمول به نظر می رسد.با شروع بهبود ، پوست شما احساس پوسته پوستی و خارش می کند اما در برابر تمایل به خاراندن یا مالیدن آن مقاومت می کند. من می دانم که چقدر سخت است ، باور کنید - من می خواستم از لوفا برای پاک کردن آن استفاده کنم ، اما شما نمی خواستید پوست صورتی جدید در زیر آن خیلی زود در معرض قرار گیرد. فقط بگذارید در زمان خودش خاموش شود. از آنجا که Fraxel زخمی ایجاد کرده است که باید بهبود یابد ، پوست نسبت به جوش های پوستی و واکنش های آلرژیک بسیار حساس تر است. مواد رایج ضد پیری و حتی روغنهای اساسی می توانند باعث تحریک بیش از حد شوند ، بنابراین مراقب محصولاتی باشید که برای درمان آن استفاده می کنید. سامولییت محصولات مراقبت از پوست با پایه آب را در طول دوره نقاهت توصیه می کند تا منطقه را مرطوب و نرم نگه دارد.


مراقبت های بعدی

در حالی که زمان بهبودی بسته به نوع لیزر مورد استفاده ، قدرت درمان و ناحیه ای از بدن تحت درمان بسیار متفاوت است ، شما می توانید حداقل یک هفته از کار افتادگی داشته باشید. سمولیت معمولاً نشانگر آسیب دیدگی و لایه برداری عمده است. با این حال ، بهبودی کامل در برخی موارد ممکن است دو هفته طول بکشد. شاید برای این دوره دردناک نباشد ، اما کمی پوسته پوسته و پوسته پوسته به نظر می رسد.


قفسه سینه من بسیار آسیب دیده از آفتاب سرسخت است. رنگدانه ها عمیق تر بودند ، بنابراین به سه دور Fraxel نیاز داشتم تا به نتیجه ای که می خواستم (که یک دکلته شفاف و صاف است) برسم. با این حال ، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج را فقط با یک درمان مشاهده کنید. از آنجا که لیزر Fraxel بخشی از پوست را درمان می کند ، Samolotis می گوید سه تا چهار روش درمانی طول می کشد تا به ارزش قابل مقایسه با لیزرهای مرسوم و لایه برداری عمیق برسد.


در طی مشاوره من ، سامولیت توضیح داد که این لیزر قابل پیش بینی و ایمن است ، اما شما همیشه باید مطمئن شوید که این روش توسط شخصی انجام می شود که درمان نوع پوست خاص شما و نیازهای شما را درک کند. وی به من می گوید: "این عارضه متناسب با همه نیست و عوارض جدی مانند سوزش ، زخم و تغییر رنگ دائمی می تواند در دستان اشتباه و یا با مراقبت های بعدی ضعیف ایجاد شود." به همین دلیل است که من سه روش درمانی داشته ام. اولین بار سمولیت از لیزر کمی سبکتر شد تا ببیند پوست من چگونه عکس العمل نشان می دهد و بهبود می یابد ، سپس او با یک درمان قوی تر آهسته آن را بالا برد ، زیرا می دانست که پوست من از پس آن برمی آید.


غذای آماده نهایی

پس از درمان فرکل بر روی قفسه سینه

SACHA STREBE

من واقعاً از نتایجم بسیار راضی هستم. قفسه سینه من صاف تر ، محکم تر و شفاف تر است و حتی رنگ پوست بیش از قبل است ، و این نتیجه ای است که آرزو می کردم. اما اکنون باید به طرز باورنکردنی از آن مراقبت کنم. پوست بسیار جدید و تازه است ، این به معنای استفاده روزانه ضد آفتاب است (بله ، حتی اگر در خارج از آن ابر یا سرد باشد). من همچنین از سرم روشن کننده برای جلوگیری از رنگدانه ها و محو شدن نقاط جدیدی که شروع به استفاده می کنند استفاده کرده ام. مراقبت از رنگدانه یا ملاسما می تواند تمام موارد مربوط به رژیم مراقبت از پوست محصولات روشن کننده برای کنترل آن باشد. من در حال حاضر از Skinmedica با استفاده از Lytera 2.0 استفاده می کنم ، که یکی از مورد علاقه های من در همه زمان ها است ، و من دیده ام که برای کاهش و جلوگیری از لکه های صورت من نیز معجزه می کند.


[ بازدید : 99 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

7 گزینه جایگزین برای بوتاکس که نتایج مشابهی می دهند

سه شنبه 11 شهريور 1399
20:01
سورن امیری

بدون قرار ملاقات لازم است

نوشته شده توسط HALLIE GOULD UPDATED 16 آوریل 2020

بررسی شده توسط DR. دومین جراح پلاستیک

کمی از کشف چشمه ضرب المثل و واهی جوانی ، گزینه های متوقف کردن روند پیری بسیار امیدوار کننده به نظر می رسید. می توانید با لوسیفر پیمان ببندید ، خون آشام شوید ، زیر چاقو بروید ، یا می دانید بوتاکس تهیه کنید. و گرچه "یخ زده" اکنون یکی از محبوب ترین فیلم های تمام دوران ها است ، نه اینکه شما چگونه می خواهید ظاهر شوید.



اما به لطف پیشرفت در فناوری و برخی از اسرار کمی که شناخته شده است ، روش های م effectiveثر بسیاری برای دستیابی به پوستی با ظاهر جوان تر وجود دارد - بدون پرکننده ، جراحی ، و یا تسکین روح خود. و همه آنچه را که باید در مورد آنها بدانید در یک راهنمای مفید به دست آورده اید.



برای کتاب راهنمای خود به پوست جوان تر نگاه کنید.



لیزر

دستگاه لیزر درمانی

BYRDIE

لیزر درمانی احتمالاً م effectiveثرترین گزینه غیر جراحی برای داشتن پوستی جوانتر به نظر می رسد. 1 "جوشوا زایچنر" ، مدیر تحقیقات آرایشی و بالینی در کوه گروه پوست سینا. او می گوید: "بعد از یک هفته ظاهر آفتاب سوختگی ، حتی می توانید منافذ پوست را ببینید و بافت پوست را بهبود ببخشید." این لیزرهای فرکشنال ، محبوب ترین Fraxel Restore در نظر گرفته می شود که باعث آسیب به پوست و روند طبیعی ترمیم می شود. 1 این منجر به تولید کلاژن می شود که منجر به سالم تر ، جوان تر شدن می شود -به پوست نگاه کردن


Fraxel Restore از نظر بالینی در کاهش ظاهر خطوط ریز ، درمان جای زخم های آکنه و بهبود بافت کلی پوست موفقیت آمیز است.



Fraxel Repair یک نسخه بدون چربی است ، به این معنی که لایه بالایی پوست زخمی نشده است ، برای بهبود سریع تر. در سال 2013 ، FDA ترکیبی از این دو فناوری (Fraxel Dual) را تصویب کرد که باعث بهبود خطوط ریز ، چین و چروک و رنگدانه سازی بدون بهبود یک هفته ای Fraxel Restore می شود. 2



جسیکا وو ، MD ، متخصص پوست و زیبایی در لس آنجلس می گوید: "در مطب من ، من اغلب از لیزرهایی مانند Affirm استفاده می کنم ، که ترکیبی از دو طول موج نور برای تحریک تولید کلاژن جدید و از بین بردن لایه های بالای پوست مرده است." "در لیزر تکه تکه شده ، لیزر نوری را در نقاط ریز ارائه می دهد (Fraxel در همان گروه است) ، و پوست طبیعی را در نقاط باقی می گذارد ، بنابراین هیچ تاول یا زخمی نیست. نتیجه این است که بعد از چند روز ظاهر نرم و صاف تری پیدا می کنید ، "او می گوید.


ارز خرد

دستگاه Toning صورت صورت Mini NuFACE

دستگاه toning صورت NuFace Mini 199 دلار

فروشگاه

درمان های ریزپرداختی شامل تحریک الکتریکی ملایم 3 برای نفوذ به عمیق ترین لایه های پوست ، کاتالیز تولید کلاژن و الاستین برای کل شدن و سفت شدن آن است. بخشی از بهبود عضله ، استحکام و فعالیت سلولی به معنای منافذ جنگنده ، کاهش خطوط ریز و چین و چروک و پف کمتر است.


اینجاست که چرا همه دوباره از NuFace استفاده می کنند

جوانا وارگاس ، چهره شناس مشهور و بنیانگذار یک سالن معروف در نیویورک ، صورت میکرو جریان را امضا می کند که از دو شاخه دستی برای رساندن دوزهای کنترل شده انرژی به پوست استفاده می کند. وی می گوید: "این دارو به طور همزمان برای ترمیم و تولید کلاژن درم (عمیق ترین لایه پوست) کار می کند در حالی که علائم پیری را در درم (لایه بالایی پوست) به آرامی پاک می کند." "مردم اثرات فوری و طولانی مدت را دوست دارند. بسیار غیر تهاجمی است ، هیچ خرابی وجود ندارد ، و بدون خطر است. "

حرارت
Lumenis LightSheer Duet
لومنیس
درمان با فرکانس رادیویی برای سفت شدن پوست شل گرما تولید می کند - و به همین ترتیب ، یک گزینه عالی برای لیفت صورت بدون لیفت صورت است. این دستگاه ها با ارسال گرما به پوست کار می کنند ، که باعث سفت شدن بافت و تشکیل کلاژن می شود

وو می گوید: "برای سفت شدن قسمت تحتانی صورت و خط فك ، درمان مورد علاقه من ePrime است." "این از یک فرکانس رادیویی زیر پوست ، تا سطوح عمیق تر کلاژن استفاده می کند. مانند لیزرها معمولاً پوسته پوسته شدن و جرم گیری وجود ندارد. تکمیل درمان یک ساعت و نیم به طول می انجامد و بیماران به مدت هفت تا 10 روز متورم هستند ، اما بیماران من از نتایج خسته شده اند. "

اولتراپی یکی دیگر از روشهای درمانی گرمائی محبوب است که از طریق سونوگرافی کار می کند و هم برای سفت شدن و هم برای لیفتینگ مورد تأیید FDA است. جارود فرانک ، دکتر ، متخصص پوست و زیبایی و بنیانگذار مرکز جراحی پوست و لیزر Fifth Avenue در منهتن. ”از فناوری اولتراسوند برای درمان لایه های پوستی که فقط تحت درمان هستند استفاده می شود. این روش نوآورانه گرما را در بافت مورد نظر تأمین می کند ، بنابراین پوست را سفت و بلند می کند ، بدون اینکه نیازی به برش های جراحی باشد. "

فرانک می گوید ، اگرچه بیماران می توانند روند کم تحرکتری را انتخاب کنند ، "پس از آن نیازی به بهبودی نیست و شما می توانید بلافاصله پس از عمل به فعالیت های روزمره خود برگردید."

میکرونیدلینگ
درماپن
DERMAPEN
وو می گوید: "میکروسوزن یا نیدلینگ پوستی یک روش محبوب در آسیا و اروپا است و شروع به محبوبیت بیشتر در اینجا در ایالات متحده می کند." دستگاه های مختلف پوست را با سوزن های بسیار ریز سوراخ می کنند و تولید کلاژن را تحریک می کنند. مطالعات نشان داده اند که میکرونیدلینگ با افزایش تولید کلاژن ، چین و چروک ها را کاهش می دهد. 6 وو می گوید: "اگر ویتامین A (رتینوئیدها) و ویتامین C را همزمان استفاده کنید ، اثر حتی بهتر است."

دستگاه های مختلفی برای میکرو سوزن زدن وجود دارد که Dermapen یکی از محبوب ترین ها است. به نظر می رسد سلول های بدن و پوست از نظر میکروسکوپی سوراخ کننده پوست هستند ، که بدن با افزایش تولید کلاژن به آنها پاسخ می دهد جراحت.
در
مترادف در
اسم
بهدمنزدیکپهلوی
برج
سبک
تخت LED
BYRDIE
LED (دیود ساطع کننده نور) نوعی نور درمانی کاملا غیرتهاجمی است که با سلول های پوست کار می کند تا جوان سازی را از طریق افزایش کلاژن تحریک کند ، که به نوبه خود منجر به کاهش خطوط و چین و چروک ، زخم های کمرنگ ، لکه های پیری کاهش می یابد منافذ کوچکتر و به طور کلی یکنواخت تر رنگ پوست

سالن شهر نیویورک (به نظر می رسد یک تخت دباغی است اما کاملاً از چراغ های LED قرمز ساخته شده است) ، بنابراین می توانید در سراسر بدن شما فقط در برابر صورت و گردن مفید است. این تختخواب در Vogue نمایش داده شده است و مشتریان آن را "ماشین زمان" می نامند. "به نوعی داشتن عصای جادویی بود. خطوط ریز ، چین و چروک ، آسیب های ناشی از آفتاب و جوش های آکنه را اصلاح می کند. بعد از چند جلسه می توانید پوست را با کلاژن اضافی مشاهده کنید. ”وارگاس می گوید.

طب سوزنی زیبایی
سوزن های طب سوزنی
BYRDIE
طب سوزنی زیبایی یکی دیگر از روش های کم تهاجم برای سفت شدن پوست و افتادگی پوست است. به تقویت عضلات زیر پوست و افزایش جریان خون در این بافتها برای تولید کلاژن کمک می کند. مانند میکرو سوزن زدن و لیزر ، به دلیل آسیب جزئی ناشی از قرار دادن سوزن ها به بدن سیگنال می دهد تا کلاژن ایجاد کند ، و در نتیجه ظاهری کشدار و جوان تر ایجاد می کند.برای مطالعه بیشتر ، به راهنمای مبتدیان در زمینه طب سوزنی مراجعه کنید.

محصولات و درمان های خانگی
ژل های چشم سفت کننده Hydro Cool
ژل های تقویت کننده چشم Skyn ​​Iceland Hydro Cool 32 دلار
فروشگاه
مواد تشکیل دهنده اصلی عصاره برگ جینکو بیلوبا با بهبود جریان خون ، باعث روشن شدن ناحیه زیر چشم و کاهش پف می شود.
وو می گوید: "برای رفع سریع و سریع بدون سوزن ، Skyn ​​Iceland Eye Gels (32 دلار) وصله های چسبی است که شما در 10 دقیقه استفاده می کنید و پوست آنها را جدا می کنید." "انسداد پوست ، همراه با مواد تشکیل دهنده ، به صافی موقت خطوط ریز کمک می کند. از همه بهتر ، آنها نمی توانند پس مانده ای بگذارند. "

و قدرت ترمیم شبانه را با رتینول دست کم نگیرید .8 زایچنر می گوید: "استفاده شبانه از این مشتق قدرتمند ویتامین A می تواند کلاژن را تحریک کرده و پوست را جوان و الاستیک نگه دارد." فرانک تکرار می کند: "شب هنگام بهترین زمان برای استفاده از پوست و تشویق به گردش سلول است ، در حالی که بدن در حالت استراحت است."

فرانک همچنین توصیه می کند از Clarisonic (99 دلار) برای گردش سلول استفاده کنید. "لایه برداری در خانه باعث تشویق گردش سلول می شود ، که به نوبه خود رنگدانه را کاهش می دهد تا به محو شدن لکه های پیری کمک کند. من توصیه می کنم از Clarisonic روزانه همراه با درمان لکه ای استفاده کنید. "

سرانجام ، اثر مخرب نور ماورا بنفش در طول زندگی افزایش می یابد ، و پنج دقیقه در معرض قرار گرفتن در روز اضافه می شود ، "می گوید Zeichner. "یک اونس پیشگیری ارزش یک پوند تعمیر را دارد."

[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

در مورد لیزر پوست با روکش مجدد س Quesالی دارید؟ ما پاسخ داریم

سه شنبه 11 شهريور 1399
20:00
سورن امیری

نوشته شده توسط BROOKE SHUNATONA به روز شده در 18 آگوست 2020 ، ساعت 09:40 AM EDT

درمان دکتر لیلی IPL

@ DRLILYT + BYRDIE

در این مقاله


لیزر مجدد سطح پوست چیست؟

مزایا

نحوه آماده سازی

در انتصاب چه انتظاری داشته باشید

در خانه در مقابل در دفتر

عوارض جانبی بالقوه

مراقبت های بعدی

قبل و بعد

غذای آماده نهایی

وقتی صحبت از اسکار آکنه ، چین و چروک و hyperpigmentation می شود ، حتی گران ترین و امیدوار کننده ترین راه حل های موضعی نیز می توانند تا این حد پیش بروند. هنگامی که به این حد رسیدید ، ممکن است فکر کنید که به درمان هایی مانند میکرو نیدلینگ ، بوتاکس و - دلیل مراجعه به این مقاله - لیزر مجدد سطح پوست بپردازید. اما اگر ایده گرفتن صورت یا بدن شما با لیزر زیاد می شود ، س questionsالات شما بیشتر از راحتی نیست ، به ما کمک کنید. در زیر ، آرش اخوان ، متخصص پوست ، MD ، FAAD ، بنیانگذار و مدیر گروه پوست و لیزر ، و پاول جارود فرانک ، متخصص پوست ، دکتر ، مدیر ارشد پزشکی و بنیانگذار PFRANKMD و نویسنده کتاب Pro-Aging ، همه چیزهایی را که به اشتراک می گذارید به اشتراک می گذارید. باید در مورد سطح دهی مجدد پوست با لیزر بدانید.


با موج یک عصای جادویی (یا در این مورد ، یک دست لیزری) ، مناطق مورد علاقه خود را بخوانید.



لیزر مجدد سطح پوست چیست؟

در نظر گرفتن سطح پوست با لیزر به عنوان یک اصطلاح گسترده که انواع مختلفی از لیزرها را در بر می گیرد. روشهای مختلفی برای طبقه بندی لیزر وجود دارد (به عنوان مثال ، CO2 در مقابل اربیوم ، کسری در مقابل غیر کسری و نانو ثانیه در مقابل پیکو ثانیه) ، اما فرانک می گوید لیزرها را می توان به طور کلی به دو نوع چربی و غیر چربی تقسیم کرد.



به گفته اخوان ، منظور از Ablative این است که لیزر به گونه ای تنظیم می شود که بخواهد سطح پوست را بخار کند. لیزر ابلیتاسیون لیزر مقاوم تری است که باعث آسیب دیدگی بیشتر و خطر بیشتر مرتبط با آن می شود اما همچنین نتیجه بالقوه بهتری از یک روش درمانی است.



لیزر غیر شکمی قصد تولید گرما در زیر سطح پوست را دارد و لطیف تر و کم خطرتر خواهد بود - به خصوص برای کسانی که کمی رنگدانه روی پوست دارند - اما اخوان اضافه می کند که نتایج کمی شیرین خواهد بود.



علیرغم این واقعیت که لیزرهای بسیار متنوعی با طول موج های مختلف وجود دارد ، اخوان می گوید که آنها می توانند با فعال سازی بدن شما کار کنند. اخوان توضیح می دهد: "روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، اما در نهایت ، از طریق همان مسیر ایجاد آسیب هایی که باعث می شود بدن شما در پاسخ ، کلاژن و پوست جدید ایجاد کند".



اکنون برای سوال میلیون دلاری: هزینه آن چقدر است؟ فرانک می گوید لیزرها سریعتر ، راحت تر و کمترین زمان خرابی را دارند (مثل یک روز یا بیشتر) ارزان تر می شوند ، در حالی که لیزرها بسیار شدیدتر هستند و به بیهوشی یا آرام بخشی بیشتری احتیاج دارند و برای بهبودی کمک بیشتری می کنند بیشتر. جایی که در آن قرار دارید شخصی که درمان را ارائه می دهد. به طور کلی ، فرانک توصیه می کند به یک متخصص لیزر دارای تابلو ، مانند یک متخصص پوست یا یک جراح پلاستیک مراجعه کنید.

برای روش های سبک تر ، غیرشیمی با کمبود وقت ، دستیاران پرستار و پزشک مناسب هستند ، اما فرانک تأکید می کند لیزر برای آنها با در نظر گرفتن تمام فاکتورهای فوق ، روشهای درمانی برای لیزر مجدد می توانند از 400 دلار تا 7500 دلار باشد.



فواید سطح پوست با لیزر

ظاهر اسکارها را به حداقل می رساند

هایپرپیگمنتیشن را سبک می کند

آسیب خورشید را برطرف می کند

خطوط و چین و چروک را کاهش می دهد

پوست شل را سفت می کندبدون توجه به اینکه از کدام نوع لیزر یا مارک استفاده می کنید ، این ایده یکسان است: ستون نور باعث ایجاد یک آسیب کوچک در پوست برای ایجاد پوست جدید می شود. قیاس مفیدی که اخوان برای توضیح این روند استفاده می کند ، ترمیم برش کاغذ است. وقتی بر روی انگشت خود کاغذ برید ، می توانید آن را به مدت یک هفته در آنجا ببینید ، اما بعد از آن ، دیگر برش وجود ندارد. پوست به طور کامل بر روی آن بهبود یافت زیرا وقتی که آسیب دیده است ، مسیر بهبود زخم فعال شده و سلول ها پوست جدید و کلاژن جدید تولید کرده اند.


حال ، بیایید همان مفهوم را برای استفاده مجدد از سطح پوست با لیزر اعمال کنیم. با لیزر ، اخوان می گوید که آنها می توانند آسیب ببینند ، اما سلول های پوست شما در اطراف آن نمی دانند که این آسیب دیدگی مانند برش کاغذ ، سقوط یا کمی برش میکروسکوپی از آن است و لیزر به عبارت دیگر ، آنها به همان شیوه عمل می کنند. آنها قصد دارند به وفور پوست تازه در سطح و کلاژن جدید در زیر ایجاد کنند ، که به کمبود کلاژن در تلاش برای درمان کمک می کند (مانند چین و چروک ها) ، زخم آکنه ، علامت کشش ، یا پوست شل).


چگونه می توان برای لیزر پوست دوباره ظاهر شد

قبل از قرار ملاقات ، هر دارویی را که مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید و از قرار گرفتن در معرض محصولات ، مواد یا درمان هایی که باعث حساسیت پوست می شوند خودداری کنید. اما قبل از اینکه خیلی جلو بروید ، مهم است که آیا کاندیدای مناسبی برای سطح دهی مجدد پوست با لیزر هستید ، مهم است.


متأسفانه ، رنگدانه پوست شما نقش زیادی ندارد. پوست شما به طور معمول سبک تر است ، انرژی بیشتری می توانید وارد پوست خود کنید بدون اینکه خطر ایجاد زخم به صورت تغییر رنگدانه وجود داشته باشد. اخوان توضیح می دهد: "پوست با ایجاد رنگدانه اضافی در مناطق خاص یا ایجاد رنگدانه کمتر در مناطق خاص ، به صدمه پاسخ می دهد ، بنابراین می تواند باعث تغییر رنگ در پوست شما شود." "وقتی به انواع پوستهای تیره تر می رسیم ، هنوز هم می توانیم این تنظیمات را درمان کنیم ، به طوری که گاهی ارزش دارد یک روش متفاوت انجام شود که این خطرات را در بر نداشته باشد. با آن. " اخوان اضافه می کند که برای کسانی که پوست تیره تری دارند مانند پوست نوع V یا VI (پوست از نوع I به نوع VI در پوست تایپ می شود) ، او می خواهد به جای میکرو نیدلینگ یا روش دیگری برخلاف لیزر انتخاب شود. با این گفته ها ، هر مورد متفاوت است. شما و متخصص پوست باید در مورد مزایا و معایب استفاده از لیزر مجدد سطح پوست بر روی نوع و نوع پوست خاص خود صحبت کنید.


درمان های لیزری نیز ممکن است بهترین گزینه برای کسانی که ملاسما دارند (یک بیماری رنگدانه ای مزمن است که هم توسط نور خورشید و هم از طریق گرما ایجاد می شود) نباشد. همانطور که اخوان توضیح می دهد ، حرارتی که لیزر تولید می کند باعث ایجاد رنگدانه بیشتری می شود ، بنابراین در دراز مدت ، سطح دهی مجدد پوست با لیزر می تواند در واقع مشکل را بدتر کند. اخوان می گوید: "ما باید واقعاً مراقب وسایلی باشیم که برای بیماران مبتلا به ملاسما انتخاب می کنیم زیرا گرما یکی از عوامل تحریک کننده است." اخوان برای این بیماران توصیه می کند لیزر پیکو ثانیه را امتحان کنید که گرمای کمتری داشته و آسیب کمتری داشته باشد یا در عوض میکرو نیدلینگ را انتخاب کنید.


سایر عوامل غیر تهاجمی ، از جمله سطح دهی مجدد لیزر ، سن و سلامتی ، که باید در تصمیم گیری در مورد زمان شروع لیزر مفید باشد. اخوان توضیح می دهد: "هرچه سن شما کمتر باشد و از سلامتی بالاتری برخوردار باشید ، بهتر می توانید از آسیب ها ، از جمله این آسیب های میکرو ناشی از لیزر ، ترمیم کنید."در حین استفاده از سطح پوست با لیزر چه انتظاری می توان داشت

چه مدت طول می کشد ، بسته به لیزر و مواردی که تحت درمان هستید (مانند چین و چروک ، جوش های آکنه یا آسیب به آفتاب) زیرا برخی موارد برای درمان لمس می کنند. به طور کلی ، شما می توانید انتظار داشته باشید که لیزرهای ابلیشن دردناک تر و طولانی تر از لیزرهای بدون چربی باشند. فرانک می گوید برای بیشتر لیزرهای غیر شکم ، بیهوشی موضعی خوب است ، اما لیزرهای ابلیشن ممکن است به بلوک های عصبی تزریق نیاز داشته باشند.


در خانه در مقابل در دفتر

به گفته اخوان ، لیزرهای مقاوم در برابر پوست در خانه می توانند به طور منظم و منظم (چندین بار در هفته فکر کنید) به مدت چندین ماه استفاده شوند. اخوان خاطرنشان می کند: "آنها فقط باید همراه با مشاوره متخصص پوست مورد استفاده قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که بیماری هایی مانند ملاسما ندارید که به طور بالقوه می تواند درمان را بدتر کند." اگر به دنبال چیزی هستید که نتیجه بهتری به شما بدهد ، درمان در مطب گزینه بهتری است.


قبل از دیدن درمان پوست ، سن ، شدت و شدت آن ، و چه مشکلی در درمان وجود دارد ، چند روش درمانی لازم است. اخوان می گوید که ممکن است فرد پس از یک درمان بهبودی را ببیند ، اما به طور معمول ، برای یک بیمار متوسط ​​، جایی بین سه تا 10 جلسه نیاز خواهد بود. در حالی که برخی از چیزها ممکن است به طور کامل از بین بروند (خطوط ظریف) ، بعضی دیگر (مانند علائم کشش) هرگز به طور کامل برطرف نمی شوند.


اثرات جانبی

فرانک می گوید: "برای هر نوع لیزر مجدد سطح پوست ، استفاده از آن یا روش لیزر که بدون خطر باشد." وی افزود: "بیمارانی که پوست تیره تری دارند یا بیشترین حساسیت به عوارض را دارند ، به همین دلیل مراجعه به یک متخصص لیزر دارای تخته گواهی ضروری است."


حدس زده اید که تا زمان خرابی - این به لیزر بستگی دارد. اخوان می گوید برای درمان های شدیدتر ، شما می توانید هفته ها با تورم پوست و حتی خونریزی دقیق ، و بعد از دو هفته دیگر صورتی زیبا باشید ، اما برخی از لیزرها فقط سه ساعت خرابی دارند. لایه برداری و پوسته پوسته شدن نیز بسیار وابسته به لیزر است و بیشتر در لیزرهای غیر شکم دیده می شود ، اما اخوان می گوید ، این بستگی به میزان آسیب دیدگی سطح پوست دارد و در هر دو صورت اتفاق می افتد.


مراقبت های بعدی

به دنبال درمان ، به پوست خود استراحت دهید و از هر چیز تحریک کننده ، مانند کرم های خشن یا لایه برداری جلوگیری کنید. از آنجا که پوست جدید شما بیشتر به آفتاب حساس خواهد شد ، ضد آفتاب ضروری است. اگر فردای آن روز واقعاً قرمز و متورم هستید ، اخوان توصیه می کند تا کمی صورتی رنگ ، و بهبود سطح پوست ، از آرایش خودداری کنید.


قبل و بعد


اگرچه نتایج ممکن است متفاوت باشد ، اخوان می گوید: درمان خطوط ریز دور چشم یا دهان ، جای زخم های کوچک آکنه ، نتایج خوبی خواهد داشت و به راحتی می توانید از شر آنها خلاص شوید.



غذای آماده نهایی

اخوان می گوید اگرچه سطح دهی مجدد پوست با لیزر برای همه موارد مفید است ، هرچه آسیب دیدگی کمتر باشد ، نتایج بهتری خواهد داشت. اخوان می افزاید: "فارغ از هر چیزی که بخواهید نسل کلاژن را به دست آورید ، شما به درمان هایی احتیاج خواهید داشت و با نقص بهتری که سعی در درمان آن دارد نتایج بهتری خواهید داشت." چند روش لیزر درمانی ممکن است چند هزار دلار برای شما بازگرداند ، اما نتایج ارزش آن را دارد و ماندگار هستند. و اما در مورد چین و چروک یا هر چیز دیگری که مربوط به پیری است و ممکن است با گذشت زمان خزش کند؟ خوب ، اگر بخواهید همیشه می توانید برای یک up-up بروید.


[ بازدید : 96 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]