مزایا و معایب استفاده از کاپ قاعدگی + طریقه مصرف

يکشنبه 16 خرداد 1400
19:23
سورن امیری


آیا فقط چیزی راجع به کاپ قاعدگی یا فنجان قاعدگی شنیده اید؟ کاپ قاعدگی محصولی است که مدت زمان زیادی از تولید آن بازگذاشته اما به تازگی توجه خانم ها را جلب کرده است و ممکن است هنوز هم به دلیل داشتن آن شناخته شده باشد. فنجان یا کاپ قاعدگی یک ظرف انعطاف پذیر است مانند قیف است که در دوران پریود از آن استفاده می کند و جایزه می گیرد برای نوار بهداشتی یا تامپون است. این محصولی که از لاستیک یا سیلیکون ساخته شده ، بهتر از خون دوران پریود است که برعکس تامپون را که به خود جذب می کنید ، در خود جمع می کنید.نحوه استفاده از کاپ قاعدگی


این محصول یک بار مصرف نیست و ممکن است بسته به میزان و شرایط پریود ، تا 12 ساعت نیز استفاده شود و سپس آن را تخلیه و شستشو کرد. این موضوع جدا از صرف جوی مالی ، برای خانم های محافظت شده و محیط زیست محیط زیست نیز از نظر قابل توجهی است که در صورت وجود وجود دارد.


کاپ قاعدگی


از مزایای استفاده از فنجان یا کاپ قاعدگی به تمیزی بیشتر نیز باید اشاره کرد. زیرا اگر در دوران پریود ، کاپ درست و صحیح داخل واژن قرار دهید ، کاملاً خارج از منزل شما را مجبور می کند و برعلیه نوار بهداشتی تمام خون را درون خود جمع و نگهداری می کند. همچنین با استفاده صحیح از این محصول به استحمام ، ورزش و حتی شنا نیز پرداخت می شود.


یکی دیگر از نکات مثبت است که از این محصول استفاده می کند از خشکی واژن و همچنین حساسیت پوستی است که در استفاده از نوار بهداشتی ایجاد می کند. همچنین استفاده از و شستشوی به موقع کاپ باعث کاهش اففونت های قارچی واژن نیز می شود.


مزایای استفاده از کاپ نسبت به معایبش بسیار بیشتر است اما اگر بخواهید به معایب استفاده کنید از کپ قاعدگی اشاره کنید باید به دلیل نامگذاری مناسب خانمها در استفاده از آنها در استفاده از آنها ، اشاره کرد. برای برخی از خانمها قرار دادن و خروج کاپ در دفعات اول ممکن است پیچیده باشد و احساس ناخوشایندی در آن ایجاد کند. لازم است ذکر شود که اگر شما در انتخاب سایز محصول نیز با این مشکل همراه شودشوند اشتباه کنید.


همچنین باید یادآوری کرد که اگر به لاستیک ، سیلیکون یا مواد پلاستیکی حساسیت دارد همچنین بهتر است از استفاده نکنید.


با این توضیحات حتماً این نکته را یافته است که از دیگر مواردی که در خرید کاپ قاعدگی مهم است ، سایز آن است. به این منظور اگر واژن بلندی شما را از کاپایی با استفاده بیشتر از زمان استفاده کنید ، چرا که اگر از مدل های کوچکتر استفاده کنید ، ممکن است در هنگام خروج آن با مشکل همراه شوید. اما در صورت کوتاهی طول واژن حتماً از سایه های کوچک استفاده کنید چرا که اگر بیشتر طول می کشد ، این محصول برای شما غیرقابل استفاده است!


خرید کاپ قاعدگی کلاسیک حلقه متوسط ​​ملونا


خرید کاپ قاعدگی کلاسیک صاقه متوسط ​​ملونا


فنجان قاعدگی


همچنین نکته دیگر که در هنگام خرید کاپ باید آن را دقیق کنید ، حجم آن است. این موضوع با میزان خونریزی شما رابطه مستقیم دارد. پس اگر در طول دوران پریود ، خونریزی شدیدی دارید از کپسی با حجم بالا استفاده کنید تا مجبور به تعویض و شستشوی بیشتر در طول روز نشر شود.


با تمام این توضیحات بهتر است که برای شناخت مناسب کاپ قاضی خود ، با پزشک نیز مشورت کنید. زیرا در کنار این دو مورد ، موارد دیگری نیز انجام زایمان طبیعی ، سن ، قدرت عضلات کف لگن و ... شما می توانید در اندازه گیری کافی مناسب قرار دهید و از خانم های دیگر بخرید و مصرف کنید مجوز خرید دوباره آن ، به دلیل اندازه نامناسب بوده اند.


اما به طور کلی گفت که بهتر است ، خانمهایشان زیر سی سال از کپی کوچک و افراد بالای سی سال و به ویژه خانمها که زایمان طبیعی است از کپی بزرگتر استفاده می شود.


خرید کاپ قاعدگی کلاسیک صاقه کنترل بزرگ ملونا


خرید کاپ قاعدگی کلاسیک حلقه تأثیر بزرگ ملونا



نکته دیگر که برای استفاده از پیشنهادات قاعدگی سوال ایجاد می کند ، نحوه شستشوی آن است. به این منظور بهتر است بعد از هر بار استفاده ، آن را با آب بشویید و اگر کمی وسواسی بودید ، می توانید از صابون بچه ، صابون ملایم و یا ژل های شست و شوی ژنیتال برای شستن استفاده کنید.


همچنین بهتر است بعد از اتمام پریود ، کاپ خود را به مدت پنج دقیقه در آب بجوشانید تا ضدعفونی شود.


نحوه استفاده از کاپ قاعدگی


اکنون باید به طریقه مصرف کاپ قاعدگی بپردازیم. برای استفاده شما حتماً دست خود را با آب و صابون بشویید ، سپس سر کاپ را تا به سمت داخل واژن ببرید. زمانی که لبه کاپ وارد واژن شد ، فشار دادن آن را به داخل ادامه دهید تا کل کاپ و پایه آن را درون واژن قرار دهید. در صورتی که بخشی از کاپ از واژن خارج شود یا آن را درون واژن حس بکنید یعنی کاپ برای شما بزرگ است یا به خوبی جاذبه نشده است!


برای بیرون آوردن آن نیز باید انگشت اشاره کرد و انگشت شست را درون واژن برده ، پایه کپ کنید و آن را به آرامی بیرون بکشید.


خرید کاپ قاعدگی


اکنون اگر به دنبال خرید کاپ باشید ، کاپ قاعدگی ملونا از بهترین گزینه های پیشنهادی ما به شما است. مهمترین ویژگی این کاپ برای خانم ها حساسیت ایجاد نمی کند و ورزش می کند و فعالیت های روزانه خود را در استفاده از کپ است. کاپ قاعدگی ملونا ضد حساسیت است و از پلیمر پزشکی TPE ساخته شده است.


محصولات ملونا برای خونریزی های نرم افزار تا شدید ساخته شده و نیازی به خارج از آن در هنگام ادرار نیز ندارید. همانطور که گفته شد با توجه به طول واژن خود را کاپ قاعدگی ملونا مناسب خود را انتخاب کنید و بخرید.

کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی چیست


فنجان قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي


کاپ قاعدگی برای دوشیزگان


نحوه استفاده از کاپ قاعدگی


خرید کاپ قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها


طرز استفاده از کاپ قاعدگی


کاپ پریودی


فنجان قاعدگی چیست


کاپ پریودی چیست


کاپ قاعدگی چیه


بهترین مارک کاپ قاعدگی


طرز استفاده کاپ قاعدگی


روش استفاده از کاپ قاعدگی


لونت کاپ چیست


طریقه استفاده از کاپ قاعدگی


استفاده از کاپ قاعدگی


قیمت فنجان قاعدگی


نحوه استفاده کاپ قاعدگی


سایز کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي چيست


عوارض کاپ قاعدگی


کاپ بهداشتی


کاپ پریود


طریقه استفاده کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی نحوه استفاده


کاپ قاعدگی را از کجا بخریم


کاپ های قاعدگی


کاپهای قاعدگی


روش استفاده کاپ قاعدگی


معایب کاپ قاعدگی


آموزش استفاده از کاپ قاعدگی


مراکز فروش کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی خرید


فروش کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم


کاپ قاعده گی


طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی


انتخاب سایز کاپ قاعدگی


چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی


انواع کاپ قاعدگی


فنجان پریود


خريد كاپ قاعدگي


طرز استفاده از فنجان قاعدگی


كاپ قاعدگي خريد


کاپ قاعدگی یا تامپون


قيمت كاپ قاعدگي


خرید فنجان قاعدگی


مضرات استفاده از کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی برای دختران


معایب استفاده از کاپ قاعدگی


طرز استفاده از كاپ قاعدگي


خرید اینترنتی فنجان قاعدگی


فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]