معایب استفاده از کاپهای قاعدگی

سه شنبه 18 خرداد 1400
18:28
سورن امیری

مهمترین معایب استفاده از کاپهای قاعدگی عبارت از:

عدم استفاده ساده از آن: قرار دادن و خارج کردن قاعدگی در اولین استفاده ممکن است ناخوشایند و پیچیده باشد. برخی از زنان از دیدن خون عادت ماهیانه خود را در صورت حالت تهویه می کنند یا احساس ناخوشایندی نسبت به آن دارند. در این افراد ، استفاده از کاپ قاعدگی می تواند گزینه ای مطلوب باشد.کاپ قاعدگی چیست


احساس ناخوشایند نسبت به کاپ: کاپ قاعدگی در صورت عدم قرار گرفتن صحیح یا در صورت استفاده از سایز نامناسب نیز می تواند به احساس ناخوشایند و ناراحت کننده شما تبدیل شود.

ترشحات خونی: به دلیل اینکه زنان در معرض خطر شدید یا قرار دارند که به طور معمول در طی قاضی خونریزی همراه با لخته های خونی بزرگ دارند ، ممکن است با ترشحات خونی ادامه یابد.

سندروم شوک سمی: برخی دیگر از افراد نگران ابتلا به سندرم شوک سمی هستند ، این عفونت بعضی اوقات در اثر تأثیر عوض کردن تامپون اتفاق افتاده است. برخلاف نام ترسناک این سندروم ، تعداد مبتلایان به آن بسیار کم بوده است و خطرناک است که مبتلا به آن شود که تهدید نمی تواند کند. به نظر شما می توانید از مارکر استفاده کنید از نام سندروم شوک سمی ، بیشتر از یک ضد حمله برای این محصول است!


نحوه وارد کردن و استفاده از کاپ قاعدگی
کاپ قاعدگی دارای دو قسمت اصلی است: جام کاپ و ساقه نازک در انتهای آن که استفاده و خارج از آن را آسان تر می کند. قبل از اولین استفاده ، باید دستورالعمل را بسته بندی کنید تا دقیق بخوانید و مطابق با آن ، وسیله را شستشو دهید یا استرلیزه کنید. بهترین کار این است که پیش از داخل یا بیرون کشیدن کاپ قاعدگی ، دستان را با آب و صابون بشویید.

برای استفاده از کاپ ، سر کاپ را انجام داده و آن را به سمت داخل واژن فشار دهید. ممکن است در حالت چمباتمه نشسته یا بایستید. به این صورت که یک پای خود را بلند کرده و کاپ را داخل مجرای واژن قرار دهید. در شروع ممکن است به صحیح کاپ کار مشکلی به نظر برسد ، اما چندین روش مختلف برای انجام این کار وجود دارد. در تصویر زیر نحوه صحیح استفاده از کاپ قاعدگی را مشاهده کنید.

روش استفاده از کاپ قاعدگی

چون که لبه کاپ وارد واژن شد ، فشار دادن کاپ به داخل واژن را ادامه دهید تا کل کاپ و پایه آن را درون واژن قرار دهید.
کاپ باید به صورت ارتجاعی شود تا از هر نوع نشت خون قاعدگی جلوگیری کند. برای اطمینان از این موضوع ، باید پایه کاپ (نه گردن آن) را نگه دارید و آن را یک دور کامل یا 360 درجه بچرخانید.
مطلب جالب زمانی است که کاپ به شکل صحیح درون واژن قرار می گیرد ، وجود آن را حس نمی کنید و فراموش می کنید که اگر این وسیله را در داخل واژن قرار دهید.

بیشتر بخوانید: عمق واژن چقدر است؟


چگونه کاپ قاعدگی را خارج کنیم؟
هنگامی که خارج از قاعده قاضی ، فشار کافی مانند زمانی که مدفوع نیاز نیست ، فشار دارد. برخی از افراد از عضلات واژن برای بیرون راندن کاپ قاعدگی استفاده می کنند. اگر عضلات کگل شما ضعیف است اگر شما مجبور شوید عضلات کگل را مطالعه کنید. تقویت این عضلات ، نقش مهمی در بهبود سلامت شما را در سنین مختلف دارد.

انگشت اشاره و شست را به درون واژن فرو برده و پایه کاپ را بگیر و آن را به آرامی بیرون بکشید. با گرفتن پایه کاپ ، حالت مکش آن را متوقف ساخته و کاپ را از واژن خارج سازید. برای جلوگیری از ریختن خون ، باید کاپ را عمودی نگه دارید. برخی از زنان ممکن است در پیدا کردن محل درست کاپ یا پایه آن باعث مشکل شود. جای نگرانی نیست - کاپ قاعدگی در واژن شما گم نمی شود! چند دقیقه صبر کرده و سپس دوباره سعی کنید.


بهداشت کاپ قاعدگی
بهداشت کاپ قاعدگی

تمیز کردن صحیح کاپ قاعدگی یک امر ضروری است. پس از خارج شدن از کاپ ، باید بلافاصله آن را با آب و صابون بشویید. همچنین شما می توانید در فاصله بین دوره های عادت ماهانه ، کاپ قاعدگی را به مدت 5 تا 10 دقیقه در آب جوش بجوشانید.
کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خريد كاپ قاعدگي

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

كاپ قاعدگي خريد

کاپ قاعدگی یا تامپون

قيمت كاپ قاعدگي

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]