هری جوش ULTRA-LIGHT PRO خشک کن 2000: 320.99 دلار

يکشنبه 27 تير 1400
19:01
سورن امیری

با احترام از هری جاش


یا شاید همه شما در یونی هستید؟ اگر چنین باشد ، فینچر می گوید ، "این خشک کن یونی شایان ستایش ، اگرچه از نظر قیمت سنگین است ، هر پنی ارزش دارد! او با دو سال ضمانت ارائه می شود و سیستم تصفیه دوگانه باعث کاهش مصرف انرژی می شود. " "این به طور قابل توجهی زمان خشک شدن را فراهم می کند ، در حالی که به لطف فن آوری یونیکی آن ، درخشش زیبایی به مو می دهد. وزن آن کمتر از یک پوند است ، طناب طولانی آن طولانی است و فناوری نجوا آن باعث شده این خشک کن به یکی از ساکت ترین خشک کن هایی باشد که در بازار پیدا خواهید کرد. این یک گزینه عالی برای استفاده حرفه ای و خانگی است. "سشوار رمینگتون



خشک کن مو T3 CURA LUXE: 285 دلار

با احترام از آمازون


لورا پولکو یک آرایشگر مستقر در لس آنجلس است که جیجی حدید ، بلا حدید ، کریسی تیگن ، هایلی استاینفلد و آدریانا لیما از مشتریان او هستند. و او احساسات شدیدی نسبت به یون ها دارد. او می گوید: "من به عنوان یک آرایشگر قطعاً خشک کن T3 Cura Luxe را توصیه می کنم." "یونهای موجود در خشک کن مو را بسیار صاف و براق نگه می دارند و یک سنسور مکث خودکار وجود دارد که به محض قرار دادن خشک کن ، جریان هوا را متوقف می کند."


خشک کن موی PARLUX 3200 COMPACT: 139،91 دلار

با احترام از آمازون


اگر موهای یک شاهزاده خانم واقعی را بریده اید ، احتمالاً یکی دو چیز در مورد سشوار می دانید. مایکل اسپارکس یکی از بنیانگذاران سالن تاب و جرقه در سانتا مونیکا است و با فولیکول های معروف از مگان مارکل تا مونیکا لوینسکی تا آنا کندریک همکاری کرده است. وی سشوار کامپکت Parlux 3200 را به دلیل زمان خشک شدن سریع و قدرت زیادی که توسط موتور حرفه ای ارائه می شود دوست دارد. این سشوار شامل دو متمرکز کننده یک ظاهر طراحی شده برای دستیابی به ظاهر متفاوت و اهداف متفاوت است. " "یک متمرکز کننده لب دارد که جریان هوا را به سمت پایین ساقه مو و به سمت بالا به سمت برس شما شلیک می کند به گونه ای که تفاوت قابل توجهی در نتیجه موها ایجاد می کند. به راحتی چهار تنظیم مختلف گرما همراه با گزینه خنک کننده و تنظیمات دو سرعته وجود دارد که به شما امکان می دهد تا به هر شکلی کامل برسید. "


PARLUX ADVANCE LIGHT 240 دلار: 199.99 دلار

با احترام از آمازون


اسپارکس اذعان می کند که Parlux Advance Light در گران قیمت است ، اما او اصرار دارد که این یک سرمایه گذاری ارزشمند است. "هنگام تعهد به سشوار ، متوجه می شوم که بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید تا کالایی را که برای شما مادام العمر است تضمین کنید. علاوه بر این ، شما می توانید صدها دلار در سالن هزینه کنید تا موهایتان را مرتب کنید ، بنابراین ارزش خرید سشوار است که یکپارچگی برش و رنگ شما را حفظ کند. " نور Parlux Advance Light مشابه Parlux 3200 است ، "اما کنترل آن بسیار سبک تر است و در صورت داشتن موهای زیاد ، کنترل آن بیشتر می شود. این مدل دارای فناوری سرامیکی و یونی است که به طور چشمگیری به موهای بدون استاتیک کمک می کند. "


خشک کن مو حرفه ای CRICKET PRO CENTRIX 5000: از 135 دلار

با احترام از آمازون


با مجوز از AmazonDavide Marinelli بنیانگذار استودیوی موی Davide نیویورک است و کارهای او در باند های هفته مد نیویورک به نمایش درآمده است و به نظر وی چند مورد باید در سشوار جستجو کنید. او می گوید: "ویژگی های سشوار خوب این است که سبک باشد و روی ولتاژ بالا کار کند." "من معمولاً دوست دارم به دنبال خشک کن هایی با سیم های بلند باشم ، تا بتوانید از آن آسان استفاده کنید - و اگر این سیم ها مناسب سفر هستند ، این همیشه یک امتیاز عالی است."


او سشوار حرفه ای Cricket Pro Centrix 5000 را از موارد مورد علاقه خود می داند. "این یک جریان هوای برتر است که تا 50 مایل در ساعت می رسد و به یک موتور A / C قدرتمند 1800 وات مجهز شده است. خشک کن همچنین دارای یک سیم بلند برای استفاده آسان است ، و بسیار سبک وزن است و بسیار بلند نیست ، مانند خشک کن های مدرسه قدیمی. "

خرید سشوار


قیمت سشوار


قیمت سشوار مکس


قیمت سشوار فیلیپس


بهترین مارک سشوار


قیمت سشوار پرومکس


سشوار رمینگتون


انواع سشوار


سشوار پاناسونیک


سشوار سایونا


پرفروش ترین سشوار


قیمت سشوار جانسون


قیمت سشوار چرخشی


قیمت سشوار پاناسونیک


بهترین سشوار


قیمت سشوار ارزان


قیمت سشوار براون


سشوار چرخشی رمینگتون


قیمت سشوار فیلیپس 8000 وات


قیمت سشوار بوش


سشوار مک استایلر


قیمت سشوار مکس 2200


سشوار موزر


قیمت سشوار پرنسلی


بهترین مدل سشوار پرومکس


قیمت سشوار پرومکس ۲۴۰۰ وات


سشوار خوب چه مارکی


سشوار مک


راهنمای خرید سشوار


سشوار خوب چه مارکیه


خرید سشوار پرومکس


سشوار مسافرتی فیلیپس


قیمت سشوار بابلیس


بهترین مارک سشوار چرخشی


قیمت سشوار چرخشی بابلیس


پایه سشوار رومیزی


سشوار خوب


بهترین برند سشوار


سشوار پاناسونیک 7000


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]