جام قاعدگی چیست؟

سه شنبه 7 دی 1400
17:15
سورن امیری

سر و صدای زیادی در مورد این جایگزین سازگار با محیط زیست برای پد و تامپون وجود دارد. اما واقعاً فنجان قاعدگی چیست؟


چگونه کار می کند؟

فنجان کوچک و انعطاف پذیر از لاستیک سیلیکون یا لاتکس ساخته شده است. به جای اینکه جریان شما را جذب کند، مانند یک تامپون یا پد، آن را می گیرد و جمع می کند.کاپ قاعدگی خرید



درست قبل از شروع قاعدگی، فنجان قاعدگی را محکم تا کنید و آن را مانند یک تامپون بدون اپلیکاتور وارد کنید. اگر درست استفاده شود، نباید آن را احساس کنید. این شبیه به قرار دادن دیافراگم یا حلقه ضد بارداری در محل است.


فنجان شما بهار باز می شود (ممکن است ابتدا لازم باشد آن را بچرخانید) و روی دیواره های واژن قرار گیرد. برای جلوگیری از نشتی یک مهر و موم تشکیل می دهد. سپس خون به سادگی داخل فنجان می چکد.


برخی از انواع یکبار مصرف هستند، اما اکثر آنها قابل استفاده مجدد هستند. برای از بین بردن آن، ساقه را که از پایین بیرون زده است را بیرون بکشید و پایه را فشار دهید تا مهر و موم آزاد شود. سپس فقط خالی کنید، با آب و صابون بشویید و تعویض کنید. در پایان چرخه خود، می توانید فنجان خود را در آب جوش استریل کنید.



مانند هر محصول دیگری برای دوره خود، می توانید آنها را به صورت آنلاین یا بدون نسخه از خواربارفروشی ها و داروخانه ها خریداری کنید.


آیا آنها در راهرو مراقبت زنانه جدید هستند؟

فنجان های قاعدگی در واقع از دهه 1930 وجود داشته است، اما آمریکا در رسیدن به آن کند بود. اولین فنجان قاعدگی برای استفاده در ایالات متحده در سال 1987 ساخته شد. از آن زمان، چندین فنجان دیگر تولید شده است که از مواد مختلف از لاستیک گرفته تا سیلیکون ساخته شده اند.




طرفداران

سازگار با محیط زیست و کیف پول است. یک فنجان قابل استفاده مجدد که 30 تا 40 دلار قیمت دارد می تواند تا 10 سال دوام بیاورد. این به معنای ضایعات کمتر در محل های دفن زباله و پول کمتر در طول زمان است. اگرچه این مزایا در مورد مارک های یکبار مصرف صدق نمی کند.


می توانید آن را به مدت 12 ساعت نگه دارید. تامپون ها هر 4 تا 8 ساعت بسته به جریان شما باید تعویض شوند. اما فنجان ها می توانند مدت بیشتری در آن بمانند، بنابراین برای محافظت در طول شب خوب هستند. و هنگامی که هوس کردید آن را وارد کنید، دیگر نیازی به پوشیدن پد پشتیبان یا آستر نیست.


پیشنهادی




بیشتر نگه می دارد. یک فنجان قاعدگی می تواند 1 اونس مایع را در خود جای دهد، تقریباً دو برابر مقدار یک تامپون یا پد فوق جاذب. این تفاوت می تواند یک آرامش در روزهای سنگین شما باشد.


شما می توانید رابطه جنسی بدون مزاحمت داشته باشید. اکثر فنجان های قاعدگی سیلیکونی و لاستیکی باید قبل از رابطه جنسی برداشته شوند. اما آنهایی که نرم و دور ریختنی هستند با در نظر گرفتن جنسیت طراحی شده اند. آنها شبیه یک دیافراگم هستند، بنابراین به شکل یک گنبد هستند (نه مانند زنگ معمولی). شریک زندگی شما نمی تواند آنها را احساس کند و خونی برای نگرانی وجود ندارد.


بو کمتری دارد خون قاعدگی زمانی که در معرض هوا قرار می گیرد شروع به بوییدن می کند. اما فنجان شما یک مهر و موم بدون هوا را تشکیل می دهد.

کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی چیست


فنجان قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي


کاپ قاعدگی برای دوشیزگان


نحوه استفاده از کاپ قاعدگی


خرید کاپ قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها


طرز استفاده از کاپ قاعدگی


کاپ پریودی


فنجان قاعدگی چیست


کاپ پریودی چیست


کاپ قاعدگی چیه


بهترین مارک کاپ قاعدگی


طرز استفاده کاپ قاعدگی


روش استفاده از کاپ قاعدگی


لونت کاپ چیست


طریقه استفاده از کاپ قاعدگی


استفاده از کاپ قاعدگی


قیمت فنجان قاعدگی


نحوه استفاده کاپ قاعدگی


سایز کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي چيست


عوارض کاپ قاعدگی


کاپ بهداشتی


کاپ پریود


طریقه استفاده کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی نحوه استفاده


کاپ قاعدگی را از کجا بخریم


کاپ های قاعدگی


کاپهای قاعدگی


روش استفاده کاپ قاعدگی


معایب کاپ قاعدگی


آموزش استفاده از کاپ قاعدگی


مراکز فروش کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی خرید


فروش کاپ قاعدگی


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]