کاندوم مردانه

يکشنبه 31 مرداد 1400
19:11
سورن امیری

انواع

نحوه استفاده از کاندوم

اثربخشی

مزایای

معایب

حساسیت به لاتکس

بردن

بررسی اجمالی


کاندوم مردانه یکی از رایج ترین روشهای پیشگیری از بارداری است. آنها رایج ، راحت و ارزان هستند. قیمت متوسط ​​آنها هر کدام 1 دلار است و در اکثر فروشگاه های راحت ، سوپر مارکت ها و داروخانه ها به راحتی در دسترس هستند.


برخی از کلینیک های بهداشتی اغلب آنها را به صورت رایگان توزیع می کنند. برخی از بارها و مکانهای دیگر نیز این کار را انجام می دهند. حتی می توانید آنها را در برخی از دستگاه های فروش خود پیدا کنید.بهترین کاندوم تاخیری



کاندوم زنانه و مردانه با داشتن مایع منی از بارداری جلوگیری می کند. در حین مقاربت ، آنها مانع از ورود اسپرم به واژن می شوند. همچنین می توانید از آنها در هنگام رابطه جنسی دهانی یا مقعدی استفاده کنید. آنها تنها اشکال پیشگیری از بارداری هستند که می توانند از شما در برابر عفونت های مقاربتی (STIs) مانند HIV محافظت کنند.


گزینه های پیشگیری از بارداری مردان شامل کاندوم و وازکتومی است. کاندوم یک روش پیشگیری از بارداری برگشت پذیر و موقت است. وازکتومی گاهی اوقات قابل برگشت است ، اما دائمی در نظر گرفته می شود.


چه نوع کاندومی موجود است؟

دو نوع اصلی کاندوم کاندوم مردانه و زنانه است. کاندوم مردانه غلاف ای است که آلت تناسلی را می پوشاند. کاندوم زن یک غلاف است که در واژن قرار می گیرد. کاندوم های مردانه محبوبیت بیشتری دارند و به طور گسترده ای در دسترس هستند.


اکثر کاندوم ها از موارد زیر ساخته شده اند:


لاتکس

پلی اورتان

پلی ایزوپرن ، که نوعی مصنوعی از لاتکس است

انواع مختلفی از کاندوم مردانه را می توانید پیدا کنید. آنها در طیف گسترده ای از:


اندازه ها

سبک ها

بافت

رنگها

طعم

کاندوم ها در دو نوع روغن کاری شده و بدون روغن وجود دارند. برخی از کاندوم های روان شده حاوی اسپرم کش هستند. این ماده اغلب حاوی ماده شیمیایی nonoxynol-9 است که اسپرم را از بین می برد. اکثر پزشکان توصیه می کنند از کاندوم هایی استفاده کنید که حاوی اسپرم کش نیستند


بیشتر بخوانید: کاندوم زنانه »


چگونه از کاندوم مردانه استفاده کنم؟

نحوه قرار دادن کاندوم

استفاده از کاندوم مردانه نسبتاً آسان است. برای قرار دادن یکی روی خود:


منتظر بمانید تا آلت تناسلی شما به طور کامل نعوظ شود.

بسته کاندوم را با دقت باز کنید.

کاندوم را حدود 1/2 اینچ باز کنید.

کاندوم را در حالی که نوک کاندوم را فشار می دهید روی آلت تناسلی خود قرار دهید تا هوا خارج شود و فضایی برای مایع منی باقی بماند. این مرحله مهم به جلوگیری از شکستن کاندوم کمک می کند.

کاندوم را تا انتهای آلت تناسلی خود بغلتانید.

هرگونه حباب هوا را صاف کنید.

همچنین می توانید از این روش برای قرار دادن کاندوم روی همسرتان استفاده کنید. پس از قرار دادن کاندوم ، ایده خوبی است که از یک روان کننده ایمن برای کاندوم به بیرون استفاده کنید. شما نباید از کرم های روغنی با کاندوم لاتکس استفاده کنید. آنها می توانند به لاتکس آسیب برسانند و باعث شکستن کاندوم شوند. در عوض ، به دنبال گزینه های مبتنی بر آب باشید.


نحوه برداشتن کاندوم

هنگام بیرون آوردن آلت تناسلی خود از واژن ، مقعد یا دهان شریک خود ، پایه کاندوم را نگه دارید. کاندوم را با دقت بردارید و بدون ریختن مایع منی دور بیندازید. کاندوم را از توالت خارج نکنید.


همیشه آلت تناسلی خود را از واژن ، مقعد یا دهان همسرتان در حالی که هنوز نعوظ است بردارید. در غیر این صورت ، کاندوم شما می تواند هنگام برداشتن از بین برود.


ابتدا تاریخ انقضا را بررسی کنید

مهم است که تاریخ انقضا روی بسته کاندوم را قبل از استفاده بررسی کنید. از استفاده از کاندوم هایی که تاریخ مصرف آنها گذشته و یا آسیب دیده اند خودداری کنید. همچنین باید در نگهداری کاندوم در کیف پول خود دقت کنید. استفاده منظم از کیف پول شما می تواند باعث خراب شدن ، خشک شدن و ترک خوردن کاندوم شود. یک کیس کوچک که از پلاستیک سخت ساخته شده است ، به جای آن کاندوم را ذخیره کنید. این کار از آن در برابر خم شدن و اصطکاک که می تواند باعث خراب شدن آن شود محافظت می کند.


اگر نگهداری کاندوم در کیف پول مفید است ، قبل از استفاده از آن مطمئن شوید که خشک یا شکننده نیست. اگر کاندوم را در کیف خود ذخیره می کنید ، اغلب آنها را با کاندوم های جدید جایگزین کنید زیرا ممکن است ترک های کوچکی داشته باشند که شما نمی توانید آنها را ببینید. به عنوان یک قاعده کلی ، هرچه مدت زمان حضور در آنجا بیشتر باشد ، احتمال آسیب یا نقص آن بیشتر است.خرید کاندوم


قیمت کاندوم


خرید کاندوم خوراکی


قیمت کاندوم برقی


کاندم قیمت


طرز استفاده از کاندوم


خرید کاندوم برقی


کدام کاندوم بهتره


خرید کاندوم عروسکی


خرید کاندوم خوراکی


کاندوم برقی دیجی کالا


خرید کاندوم پرداخت در محل


خرید کاندوم دهانی


بهترین کاندوم


کاندوم دیجی کالا


خرید دیلدو از دیجی کالا


کاندوم عروسکی


خرید کاندوم خاردار


قیمت بهترین کاندوم


بهترین کاندوم نی نی سایت


بهترین کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم فضایی


بهترین کاندوم دیجی کالا


خرید کاندوم


بهترین کاندوم برای لذت بیشتر


بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت


بهترین نوع کاندوم


انواع کاندوم و موارد استفاده


کاندوم دیجی کالا


بهترین مارک کاندوم


بهترین کاندوم تاخیری


کاندوم کاپوت


بهترین مارک کاندوم نی نی سایت


بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت


قیمت کاندوم


کاندوم دیجی کالا


بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری


بهترین مارک کاندوم که پاره نشه


خرید کاندوم ساگامی


بهترین مارک کاندوم نی نی سایت


بهترین مارک کاندوم خاردار


بهترین مارک کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم برای لذت بیشتر


بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]