سشوارها گران هستند - در اینجا نحوه اطمینان از خرج نکردن هزینه های خود آورده شده است

سه شنبه 29 تير 1400
20:20
سورن امیری

انتخاب سشوار جدید بی شباهت به خرید یک تشک یا یک سری ظروف جدید نیست. همه آنها کالاهای گران قیمت هستند که سالهای آینده هر روز از آنها استفاده خواهید کرد. مانند این خریدهای مهم دیگر ، در جستجوی بهترین سشوار برای شما سهم مخاطب می تواند کاملاً زیاد باشد. برای اینکه قبل از خرید چنین کالاهای اساسی مطلع شوید ، مهم است که نوع مو و چند ویژگی کلیدی سشوار را در نظر بگیرید.قیمت سشوار مکس 2200



ویژگی هایی مانند پیوست و تنظیمات سرعت مهم هستند ، اما لانا گرند آرایشگر مستقر در لس آنجلس می گوید مهمتر از همه ، قدرت خشک کن مهمترین ویژگی است. او می گوید: "وات و نوع مو باید اولین قدم برای انتخاب سشوار شما باشد." "وات بالاتر قدرت بیشتری را فراهم می کند ، امکان خشک شدن سریع مو را فراهم می کند. آنها برای انواع موهای معمولی ، ضخیم یا دارای بافت عالی هستند - یا افرادی که زمان محدودی روی دست دارند. موهای خوب با خشک کن های با ولتاژ پایین بسیار عالی عمل می کنند. "


در زیر همه مواردی است که شما باید به دنبال بهترین سشوار خود باشید. ما برای شروع کار در جستجوی خود ، حتی چند مورد از موارد دلخواه خود را برجسته کرده ایم.


در سشوار به دنبال چه چیزی باشید؟

تعدادی اصطلاح مهم وجود دارد که شما باید قبل از غواصی در انتخاب محصولات با آنها آشنا شوید. مهمترین آنها اتصالات ، تنظیمات گرما و سرعت ، وات ، طول سیم و فناوری یونی است. اهمیت هر یک از آنها بسته به نوع مو و سبک زندگی شما متفاوت خواهد بود. اطلاعات بیشتر در مورد همه این ویژگی های تعیین کننده در زیر:


پیوست ها: پیوست هایی مانند پخش کننده ها و متمرکز کننده ها می توانند از سشوارها اضافه یا خارج شوند تا به ظاهر خاص کمک کنند.


پخش کننده ها: اگر قبلاً پیوست پخش کننده را ندیده اید ، ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. آنها به اشکال مختلف وجود دارند ، اما متداول ترین آنها یک دیفیوزر مسطح است. به نوعی شبیه بشقابی است که شاخه هایی از آن بیرون می زند. وقتی به نازل سشوار متصل می شود ، پخش کننده جریان هوا پراکنده ایجاد می کند ، که برای افرادی که موهای فر دارند بسیار مهم است. جریان هوای کمتر متمرکز به سالم نگه داشتن الگوی موج مو کمک می کند. گرند می گوید: "برای جلوگیری از ایجاد موخوره از پخش کننده ها در حرارت متوسط ​​استفاده کنید." "و سعی کنید قبل از استفاده از حرارت ، به جای موس یا ژل ، نرم کننده اضافه کنید. این کمک می کند تا تعریف و رطوبت ایجاد شود ، موها نرم و بدون وز می شوند. "


غلظت دهنده ها: غلظت دهنده ها اساساً دقیقاً مخالف پخش کننده ها هستند. آنها همچنین به نازل سشوار متصل می شوند اما دارای یک دهانه تخت و باریک هستند و جریان هوایی فوق العاده هدفمند ایجاد می کنند. اگر به دنبال دستیابی به سطح سالن در خانه هستید ، این یک ابزار ایده آل برای جفت شدن با برس دور است. از آنجا که غلظت دهنده ها با گرم کردن بخشهای کوچک مو به طور هم زمان کار می کنند ، بهتر است قبل از استفاده از این ضمیمه ، موهای خود را تا حدی خشک کنید تا از آسیب گرما جلوگیری کنید.


تنظیمات گرما و سرعت: انواع مختلف مو به سطوح مختلف گرما و سرعت نیاز دارند. به عنوان مثال ، افرادی که موهای فر ، موهای ظریف یا موهای آسیب دیده دارند تقریباً همیشه باید از حرارت و سرعت کمتری استفاده کنند ، در حالی که افرادی که موهایشان ضخیم یا ضخیم است احتمالاً به تنظیم سرعت و حرارت بالاتری نیاز دارند. همچنین ، قدرت آن دکمه شگفت انگیز شات سرد را دست کم نگیرید. موها هنگام خنک شدن حالت می گیرند ، بنابراین با انفجار موها با هوای سرد می توانید مدل خود را در جای خود قفل کنید.


Ionic: زمان یک درس سریع علمی: سشوارهای یونی با انتقال یونهای منفی به موها کار می کنند. یونهای منفی باعث جذب یونهای مثبت در آب می شوند. این باعث می شود که مولکول های آب به ذرات کوچکتر تقسیم شوند که یا تبخیر می شوند یا به ساقه مو نفوذ می کنند (سلام ، رطوبت). به طور کلی ، این باعث می شود که زمان خشک شدن کوتاه تر باشد و زمان خشک شدن کوتاه به معنای موهای سالم و بدون وز است. برد - برد!


طول بند ناف: طول بند ناف ممکن است اولین چیزی باشد که هنگام جستجوی سشوار در نظر می گیرید ، اما همچنین نباید فراموش شود. اکثر سشوارها از طنابی استفاده می کنند که طول آن حداقل چند فوت است. اما حتماً در نظر بگیرید که خروجی مورد نظر شما از آینه چقدر فاصله دارد. آیا به یک سشوار با طناب اضافی نیاز دارید تا خشک کن را به راحتی در اطراف سر حرکت دهید و هنوز خود را ببینید؟


وات: توان رنگر مو مربوط به قدرت موتور آن است. به زبان ساده ، رنگ کننده های با توان بالا موهای مرطوب را سریعتر خشک می کنند. یک وات پایه برای جستجو 1500 وات یا بالاتر است. کسانی که موهایشان ضخیم است می خواهند به دنبال چیزی نزدیک به 1800 یا 2000 باشند. سشوارهای کم ولتاژ معمولاً قیمت کمتری دارند اما به خاطر داشته باشید که باید مرتباً آنها را تعویض کنید. گرند می گوید: "سشوارهای با توان 1800 تا 3000 به سرعت نمی سوزند." "آنها همچنین مقدار نسبتاً بیشتری از باد را به نسبت گرما امکان پذیر می کنند ، بنابراین شما موهای خود را فقط با گرما تاول نمی زنید."

خرید سشوار


قیمت سشوار


قیمت سشوار مکس


قیمت سشوار فیلیپس


بهترین مارک سشوار


قیمت سشوار پرومکس


سشوار رمینگتون


انواع سشوار


سشوار پاناسونیک


سشوار سایونا


پرفروش ترین سشوار


قیمت سشوار جانسون


قیمت سشوار چرخشی


قیمت سشوار پاناسونیک


بهترین سشوار


قیمت سشوار ارزان


قیمت سشوار براون


سشوار چرخشی رمینگتون


قیمت سشوار فیلیپس 8000 وات


قیمت سشوار بوش


سشوار مک استایلر


قیمت سشوار مکس 2200


سشوار موزر


قیمت سشوار پرنسلی


بهترین مدل سشوار پرومکس


قیمت سشوار پرومکس ۲۴۰۰ وات


سشوار خوب چه مارکی


سشوار مک


راهنمای خرید سشوار


سشوار خوب چه مارکیه


خرید سشوار پرومکس


سشوار مسافرتی فیلیپس


قیمت سشوار بابلیس


بهترین مارک سشوار چرخشی


قیمت سشوار چرخشی بابلیس


پایه سشوار رومیزی


سشوار خوب


بهترین برند سشوار


سشوار پاناسونیک 7000


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]