5 نکته کلیدی برای انتخاب لباس زیر مناسب

جمعه 5 شهريور 1400
20:58
سورن امیری

آیا شما به دنبال چیزی سکسی هستید که از ایده خرید لباس زیر زنانه ترسیده باشد؟ تو تنها نیستی. هر زنی می خواهد احساس زیبایی کند و هیچ چیز مانند یک تکه لباس زیر زیبا نیست که احساس خاصی به شما بدهد. چه به دنبال چیزی برای خودتان باشید یا برای یک شب خاص با مرد خود ، لباس زیر مناسب می تواند معجزه کند تا شما را در بهترین ظاهر خود قرار دهد.لباس خواب فانتزی دخترانه



اما چگونه می توانید قطعه ای مناسب برای خودتان پیدا کنید؟ از دستبندهای توری ، کرست های خیره کننده و لباسهای بدن شیک تا لباسهای ابریشمی و شلوارهای سکسی ، گزینه های بسیار زیادی وجود دارد که هر زنی هنگام خرید لباس زیر می تواند احساس گم شدن کند. به خصوص اگر در دنیای لباس زیر زنانه تازه کار هستید ، کل تجربه ورود به یک فروشگاه لباس زیر زنانه یا انتخاب از بین محصولات فراوان آنلاین می تواند بسیار زیاد باشد.


خوب ، دیگر لازم نیست نگران باشید! زیرا با دانستن آنچه که بدنبال آن هستید ، می توانید استرس خرید لباس زیر خود را بسیار کمتر کنید. در اینجا نکات مهم ما در مورد آنچه قبل از شروع خرید لباس زیر باید رعایت کنید آورده شده است:


1. گزینه های خود را بشناسید

قبل از شروع خرید لباس زیر ، باید انواع مختلف لباس زیر زنانه موجود را بشناسید. در اینجا برخی از محبوب ترین قطعات آمده است:


Bodysuit: یک ست یک تکه که دارای سوتین و لباس زیر است. این آیتم که به عنوان عروسکی نیز شناخته می شود ، برای موارد خاص یا لایه بندی زیر لباس ها مناسب است.

برالت: سوتین هایی که بدون سیم زیر می آیند و اغلب با استفاده از توری ساخته می شوند. اینها بیشتر برای زنان سینه کوچک تر به نظر می رسند.

کرست: یکی از قدیمی ترین لباس های زیر بنایی - به بدن می چسبد و شکل را برجسته می کند و به شما یک شبح شگفت انگیز ساعت شنی می دهد.

Bustier: یک سوتین که تا انتهای شکم ادامه دارد و توجه را به سینه جلب می کند.

Chemise: لباس کوتاهی که به تنهایی بسیار زیبا به نظر می رسد یا وقتی با تنگ های تنگ هماهنگ می شود.

رومپر: یک ست یک تکه شامل شورت-برای یک ظاهر گاه به گاه بدون زحمت و بازیگوش مناسب است.

روپوش: بسته به ترجیح می توان آن را کوتاه یا بلند پوشید. اغلب از پارچه های مجلل مانند ابریشم استفاده می شود و می توان آن را با یک تکه سکسی در زیر یا حتی به تنهایی پوشید!

2. راحتی و سبک شخصی

چیزهای زیادی وجود دارد که در سوپرمدل ها بسیار زیبا به نظر می رسد ، اما وقتی نوبت به انتخاب لباس زیر برای خود می رسد ، روی قطعاتی سرمایه گذاری کنید که راحت آنها را بپوشید و آنهایی که مطابق با سبک شخصی شما هستند. حتی اگر برای غافلگیری مرد خود لباس زیر می خرید ، این شما هستید که ابتدا باید احساس خوبی در آن داشته باشید. تنها وقتی واقعاً در یک لباس زیر راحت باشید ، می توانید آن را به رخ بکشید.


اگر تازه وارد لباس زیر زنانه شده اید ، با چند تکه ساده مانند چند ست زیبا و چند تکه توری در رنگ های خنثی شروع کنید که بدون توجه به آنچه روی آن می پوشید ، زیبا به نظر می رسند. از سوی دیگر ، اگر اصول اولیه را دارید ، این بار کمی وحشی را امتحان کنید - شاید لباس مجلسی قرمز ، ابریشمی یا دستکش.


3. تیپ بدنی شما

وقتی صحبت از لباس زیر می شود ، هیچ سایزی برای همه مناسب نیست. شما باید با توجه به نوع اندام خود خرید کنید. اگر طرف کوچکتری هستید ، گزینه های زیادی وجود دارد - از سوتین نیم فنجان زیر سیم یا یک شل با بند استفاده کنید تا ظاهر کامل تری به خود بدهید. روفل یکی دیگر از گزینه های عالی برای خانم های ریز اندام است.


از سوی دیگر ، اگر به طور طبیعی دارای منحنی های زیبا هستید ، می خواهید منحنی های خود را برجسته کنید در حالی که توجه را از برخی مناطق ناخوشایند جلب می کنید. سراغ سوتین فنجانی کامل بروید تا از سینه خود حمایت کنید یا شاید یک شیمیدگی محض که به پوشاندن شکم کمک می کند و در عین حال به شما امکان می دهد که برش خود را به رخ بکشید.


برای کسانی که اندام ورزشی دارند ، یک برلت با بند توری زیبا می تواند ظاهری زنانه و زننده به شما بدهد. حتماً از یقه گرد به شکل V استفاده کنید زیرا این کار باعث می شود بدن لاغرتر به نظر برسد. اگرچه این مدل ها بیشتر به خانم های باسن تنومند می چسبد ، اما فکر نکنید که اگر سایز بزرگ خود را دارید نمی توانید برالت بپوشید. آنها یک قطعه بی نظیر مد هستند و می توان آنها را در زیر مد و گرایش های مد لباس تابستانی نشان داد ، بنابراین اگر موردی را که دوست دارید پیدا کردید ، حتما آن را امتحان کنید.4. مناسبت

همانطور که لباس های مختلف برای مناسبت های مختلف وجود دارد ، برای هر مناسبت لباس زیر نیز متفاوت است. برای آن شبهایی که فقط می خواهید استراحت کنید ، یک لباس بدن زیبا برای تنبلی مناسب است - آنها نیازی به تلاش ندارند و هنوز هم عالی به نظر می رسند. برای پوشیدن روزمره خود ، می توانید روی سوتین و لباس زیر زیبا با رنگ های خنثی که با همه لباس های شما هماهنگ است ، سرمایه گذاری کنید.


اگر رویداد خاصی در پیش دارید مانند روز ولنتاین یا تعطیلات آخر هفته با شریک زندگی خود ، بهتر است همه چیز را انتخاب کرده و چیزی وحشی و دیوانه وار را انتخاب کنید. اگرچه مشکی کلاسیک برای هر زنی خوب به نظر می رسد ، اما گزینه ای بسیار بی خطر است. از آزمایش پارچه ها و رنگهای جدید مانند طلا یا بنفش نترسید.


5. فصل

بله ، درست است - تغییر فصل مستلزم تغییر لباس زیر است. ماه های سرد زمستان زمان مناسبی برای سرمایه گذاری روی قطعات سنگین تر مانند قطعات تزئینی و لایه هایی مانند لباس بدن و عروسکی است. در حقیقت ، لباس های مجلسی وقتی با کمد لباس زمستانی گرم شما ست می شوند و جوراب ساق بلند نیز مناسب هستند - آنها بسیار مرتب تر از جوراب شلواری معمولی به نظر می رسند و مطمئناً آنها را دوست خواهید داشت.


تابستان به لباس های سبک تر و تنفس نیاز دارد و همین قانون در مورد لباس زیر نیز صدق می کند. پارچه هایی مانند مش ، پنبه ، پیراهن سبک و توری همه گزینه های مناسبی برای غلبه بر گرما هستند. همچنین ، از آنجایی که تابستان زمانی است که بدن خود را با پیراهن های زیبا و لباس های بند دار به رخ می کشید ، باید مطمئن شوید که زیر آن لباس زیر زنانه ای زیبا دارید زیرا قطعاً نشان داده می شود. از امتحان رنگ های تند مانند نئون نترسید زیرا تابستان سرگرم کننده است و نئون در حال حاضر در حال پرطرفدار است.


در پایان روز ، مهمترین چیزی که هنگام خرید لباس زیر باید به آن توجه کنید ، تفریح ​​است. شما باید سبک های مختلف را آزمایش کنید و ببینید با چه چیزی راحت هستید. خبر خوب این است که صرف نظر از شکل بدن شما ، وقتی صحبت از لباس زیر زنانه می شود ، چیزی برای همه وجود دارد ، بنابراین می توانید به راحتی چیزی را پیدا کنید که احساس زیبایی و خاص شما را ایجاد کند. بنابراین مطمئن باشید ، چیزهای خود را به رخ دیگران بکشید و در این راه از آن لذت ببرید. خرید خوبی داشته باشید!لباس خواب فانتزی


لباس خواب فانتزی فاق باز


فروش لباس زير كاستوم


لباس خواب دخترانه فانتزی


لباس خواب فانتزی دخترانه


انواع لباس زير فانتزي


عکس لباس خواب فانتزی


خرید لباس خواب فانتزی سایز بزرگ


لباس خواب مردانه فانتزی


لباس زير كاستوم


لباس خواب فانتزی مردانه


لباس خواب فانتزی عروس


خرید اینترنتی لباس خواب کاستوم


خرید لباس خواب فانتزی


لباس خواب فانتزی اینستاگرام


آموزش دوخت لباس خواب فانتزی


لباس خواب زنانه فانتزی


فروشگاه آنلاين لباس زير فانتزي زنانه


کانال تلگرام لباس خواب کاستوم


فروش عمده لباس خواب فانتزی


انواع لباس خواب فانتزی


لباس کاستوم فانتزی


لباس خواب فانتزی زنانه


لباس خواب های فانتزی


انواع کاستوم فانتزی


لباس خواب فاق باز


لباس خواب فانتزی به انگلیسی


دوخت لباس خواب فانتزی


خريد لباس فانتزي


خريد اينترنتي لباس زير فانتزي زنانه


لباس خواب فانتزی جدید


انواع مدل لباس خواب فانتزی زنانه


تولیدی لباس خواب فانتزی


مدل لباس خواب فانتزی


لباس خواب عروس فانتزی


لباس خواب فانتزی تحریک کننده


لباس خواب فانتزی دخترانه شیک


فروش لباس خواب فانتزی


لباس كاستوم


کاستوم های فانتزی


لباس های خواب فانتزی


لباس بادی فانتزی


کانال لباس خواب فانتزی


كاستوم پرستاري


جدیدترین لباس خواب فانتزی


مدل لباس خواب فانتزی زنانه


خرید اینترنتی لباس خواب فانتزی


پخش لباس خواب فانتزی


لباس خواب فانتزی با جوراب


سفارش لباس خواب فانتزی


ست لباس زير زنانه فانتزي


لباس خواب فانتزی سایز بزرگ


ست لباس خواب فانتزی


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به معرفی بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]